Ik ben het een beetje beu. Mijn dochter spuugde veel en groeide niet geweldig. Inmiddels ben ik daarom bijna 2 maanden geleden begonnen met 3 schepjes jbpm per voeding te geven. Eerder nog tijdens 5 voedingen op een dag (avond/nacht niet), nu inmiddels bij 4 voedingen omdat ze een voeding minder krijgt. Ik ben dus elke dag 4 keer bezig met een bakje warm water, schepjes, slab om, hapjes van dat prutje, voeden, dan weer een paar hapjes en dan nog een poosje in haar stoel om het eten te laten zakken, want anders spuugt ze alsnog. Nu ging dit allemaal best, maar de komende tijd komen hier ook nog groente, fruit en brood bij. Al met al word ik een beetje gek van die hapjes. Niet eens thuis, want daar heb ik mijn ritme wel, maar vooral als ik weg moet. Gisteren heb ik IN DE BUS een prutje zitten maken, haar gegeven, gevoed, weer een beetje gegeven, en weer terug in de wagen. Als ik het niet doe, weet ik meteen wat er gebeurd, maar dat gezeur met dat prutje iedere keer. Ik vind die BV juist zo praktisch overal. Niks meenemen, geen gedoe, overal zo kunnen voeden... Ik baal er dus van, maar ik wil eigenlijk niet stoppen met de bv. Heeft iemand een tip of een idee van wanneer ze niet meer zoveel gaat spugen? Zou ik al kunnen afbouwen zodra ze meer vast voedsel krijgt? Wie o wie heeft dit ook gedaan en wanneer hoefde het niet meer? Ik wil zo graag nog een paar maanden doorgaan!