Wat zouden jullie doen? Doorgelekt in hotelbed..

Discussie in 'De lounge' gestart door cowgirl80, 24 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    te genant voor woorden dit. Ik zou er bijna een nieuw account voor aanmaken...
    Ik zit in een hotel in Engeland en ik ben een beetje doorgelekt op het laken en matras. Ik had zo’n mega-nachtverband in maar het is er toch een beetje langsgelopen :((

Wat zal ik nu doen?
    Het is een grotere hotelketen, maar omdat het heel rustig is moet je in en uitchecken bij de pub ernaast en daar stond gister echt zo’n brede Harry achter de bar... niet echt iemand om gezellig mee over je ongelukjes te gaan kletsen.
    Maar eerlijk duurt het langst en ik wil ook geen problemen achteraf. Wat zouden jullie doen?

2. Koon

Koon Niet meer actief

Het matras omkeren ;)

Nee, ik zou het toch gewoon zeggen. Maar ik snap wel dat je daar geen zin in hebt. Dus, eerst een paar borrels nemen bij brede Harry.

Pimpelmeesje, Hopsatee, Emama en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Gênant, heb je ook geen tel nummer van t hotel.
    Anders bellen hoef je ook niet naar Harry

Emama en cowgirl80 vinden dit leuk.
  4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Links rijden lukt vast heel goed na die borrels :)
    Ik denk dat ik maar blijf rondhangen tot ik een schoonmaakster zie... dan maar hopen dat ze niet de manager erbij gaat halen.

Alleen had ik mijn zoontjes nog niet voorgelicht over ongesteld worden en dit is een beetje onsubtiele manier omdat alsnog te moeten doen.

Chocolat, SYRV, abdomen en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zou het idd ook tegen een schoonmaakster zeggen.
    Denk echt niet dat je de eerste bent :)

6. Manque

Manque Niet meer actief

Och jee! Ik zou even het algemene nr van het hotel bellen en de situatie uitleggen en vragen hoe het afgehandeld moet worden. Succes ermee. En succes met de seksuele voorlichting ;)

Blijdorp en cowgirl80 vinden dit leuk.
  7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ooooooh dat heb ik ook 1 keer gehad.
    Ik hoefde het nog niet te worden dus had niks in.

Spierwit bed met steriel witte lakens, beddengoed etc... en helemaal rood in de ochtend toen ik wakker werd.
    Het leek wel een oorlogsgebied!

Het was de dag van vertrek, dus ik heb het bed open geslagen en op een briefje mijn excuus gemaakt voor de schoonmaak dat er niks ernstigs gebeurd was maar dat ik mijn periode onverwachts had gekregen :D

Chocolat, Rombely, Hopsatee en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ja nou het suffe is dus dat er geen matrasbeschermer oid onder het laken ligt... en het matras was echt nog maagdelijk wit verder...
    Nu niet meer dus :oops:

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Zoek een vrouwelijke medewerkster en neem haar even apart. Gewoon aangeven en kijken wat ze zeggen. Als het een grote hotel keten is zullen ze er professioneel mee om moeten gaan.

Succes!

Chocolat, 2littlemonkeys en cowgirl80 vinden dit leuk.
  10. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Wat raar dat ze geen matrasbeschermers gebruiken. Dit zal vast meer vrouwen wel eens overkomen

Chocolat, DastyQueen en cowgirl80 vinden dit leuk.
  11. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik zou het zelf niet persoonlijk gaan zeggen. Ze zien het als het goed is vanzelf met schoonmaken toch?
    Wat wel netjes is zoals iemand hierboven zei; een briefje neerleggen. Dat zou ik gedaan hebben denk ik.

Chocolat en cowgirl80 vinden dit leuk.
  12. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Je bent vast niet de eerste en ook niet de laatste. Dus zoals hierboven al gezegd, het hotel bellen en anders aangeven aan de schoonmaakster.

13. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Dit vind ik vooral het probleem van het hotel zelf. Er zullen ook wel andere dingen in zo'n bed terechtkomen, waarvan je ook niet wilt dat het in de matras komt...

Ik zou het inderdaad gewoon tegen iemand van de schoonmaak zeggen, en als dat niet lukt (omdat je eerder weg moet oid) een briefje neerleggen.

Chocolat en Nonja vinden dit leuk.
  14. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb net op hele obscure fora gelezen dat het gebruikelijk is zelf je bed af te halen als je de lakens vies hebt gemaakt en die bij de deur te zetten. Dan hoeft de schoonmaakster ze niet verder aan te raken.
    Klinkt dat oke of is dat alleen bij hele enge hotels en niet bij familie hotels?

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Klinkt wat mij oké hoor. Gewoon even afhalen en op zoek naar een medewerker. Je bent vast niet de enige vrouw die dit is overkomen. Niks zeggen en een briefje neerleggen zou ik dan weer niet doen.

16. Sybil

Sybil Actief lid

10 mrt 2017
    200
    156
    43
    Kun je de receptie bellen vanuit je kamer? Dan hoef je niet bang te zijn dat anderen met je mee luisteren als je het voorlegt. En dan daarna een briefje erbij op bed 'zoals besproken met de receptie...'

Maar wat naar, doorlekken is thuis al stom, ik kan me voorstellen dat je je erg opgelaten voelt.

17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zou inderdaad het bed zelf afhalen en bellen of op zoek gaan naar een vrouwelijke medewerkster of schoonmaakster.
    Ik heb het ook eens gehad, super lullig.

18. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zou niks eraf halen. Eerst iemand van het hotel spreken. Het is echt niet zo erg wat er is gebeurd. Ja het is nu niet schoon, maar het kan toch echt iedereen overkomen. Het is ook niet iets dat je expres hebt gedaan.

19. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Mijn vriend heeft een keer gespuugd in een hotelbed, ik was sowieso boos ;) en heb hem naar de schoonmaak gestuurd om nieuwe lakens te halen. Maar goed, hij moest spugen omdat hij te veel had gedronken dus daar kon hij wel iets aan doen itt ongesteldheid :).

Chocolat en cowgirl80 vinden dit leuk.
  20. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Maar bloed is wel mogelijk gevaarlijk natuurlijk. Ik weet dat ik nergens mee besmet ben, maar dat weet de schoonmaakster niet.
    En aan de andere kant wil ik ook niet dat ze een nieuwe matras op mn creditcard zetten...

Deel Deze Pagina