Hallo hier dames. Zoasl de meeste hier wel weten loopt xander vanaf ze geboorte te sukkelen met ze gezondheid, Hij heeft meerdere keren in verband met koemelkeiwit allergie waar niemand ons serieus mee nam, opgenomen geweest in het ziekenhuis. Dat gaat gelukkig nu allemaal goed, maar xander is al vanaf ze geboorte verkouden en constant een hangende oor ontsteking. Dus loop ik met hem bij de kno arts, hij heeft vernauwde oorgangen en neusgangen (famillie kwaal ik heb het ook). De laatste 2 maanden was het echt extreem met ze verkoudheid, hij kon snachts af en toe geen eens ademhalen omdat hij zo vol zit, hele nachten huilen uit paniek, zo zielig is dat. af en toe als ik hem uit bed haalde zat echt ze hele gezicht onder een dikke laag snot, de laatste dagen was het zo erg met hoesten dat hij bijna iedere keer ook ze eten eruit gooit. koorts zich constant niet lekker voelen. Dus ik eergister met hem voor de zo veelste keer naar de huisarts, en die heeft me door gestuurd naar de kno arts dus daar ben ik gister geweest en die heeft maar besloten om ze neus amdelen eruit te halen (dat wilde ze eigenlijk pas doen als hij een jaar is)en er zit vocht achter ze trommelvliezen dus die worden door geprikt en het vocht weg gehaald en meteen volgende week dinsdag al. ik weet dat het hem gaat helpen , maar ik vindt het zoooo zielig, hij is nog zo klein en nu al onder narcose en zo. heb nu al de zenuwen. het is een dagopname en mag hij snavonds weer mee naaar huis. Kan hij lekker thuis in ze eigen omgeving bij komen. Me maanetje heeft nou al vaker in het ziekenhuis gelegen dan een gemiddeld mens in ze hele leven. Hoop nu echt dat hij hierna lekker van het leven mag gaan genieten, wordt nou wel een keertje tijd. Sorry hoor dames maar ik moest het eve kwijt!
Beste Miranda, Jeetje het zit je mannetje niet mee. Hopelijk gaat het na hetknippen allemaal een stuk beter. Kleine troost is dat hoe jonger je bent hoe minder last je ervan hebt. Sterkte!
He jeetje meid... Kan me voorstellen dat je er enorm tegenop ziet! Maar laten we hopen dat t hem goed helpt, dit is ook niks.... Sterkte dinsdag! x
het is haast dat ik ons verhaal lees daan was net geen 10 maanden toen hij werd geholpen. zijn amandelen zijn er ook uit en buisjes in zijn oren. zijn verkoudheid is afgelopen zijn ooronstekingen een half jaar. het klinkt heel zielig maar op sinterklaas morgen word hij weer geholpen aan zijn oren dan gaan ze het met antibiotica enzo hopelijk verhelpen. door middel van narcose. maar ik kan je zegge n hun zijn er eerder overheen als wij Daan was aan het einde van de middag al een heel eind opgeknapt en zat gewoon weer lekker te eten aan tafel.
Veel beterschap gewenst! Ik hoop idd dat jullie dan lekker kunnen gaan genieten van het leven zonder steeds naar de dokter te moeten!
dag dames. bedankt voor de berichtjes, en inderdaad denk dat het erger is voor mij dan voor hem, het zal hem waarschijnlijk alleen maar opluchten. @fleur1 jeempie dus jij loopt ook al eve, en nu weer? waren ze amandelen weer terug gegroeid? hoop dat het snel dinsdag wordt en dat het achter de rug is, en ook zeker voor me mannetje, de verkoudheid wordt echt met de dag erger. Groetjes miranda
hoi! bij valentijn zijn zijn neusamandelen er ook uit en ook heeft hij buisjes gekregen ( een maand of 4 terug) jammer genoeg zijn de klachten bij hem gebleven alleen de oorontsteking was verdwenen.. veel bij kno arts en kinderarts geweest, we hebben pufjes gehad die niet hielpen, hij os overal op getest..kinkhoest, voedselallergie huistofmuit dierenallergie etc.. hij kwam overal positief uit, maar hij bleef maar sukkelen. we hebben sinds goed 3 weken een allergiedrank gekregen , en eindelijk heb ik mijn kind gezond terug! hij reageerd er super goed op, hij zal dus toch ergens wel een allergie voor hebben, maar joost mag weten waarvoor hopelijk knapt jouw kindje op van de amandelen die eruit worden gehaald, als je het niet vertrouwd gelijk weer aan de bel hangen , het heeft bij ons bijna een jaar geduurd voor valentijn weer lekker in zn vel zat en in de ingreep is zo gebeurd hoor! niks om je druk over te maken! succes!