Vrijdag eerste keer naar de gyneacloog en nerveus...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Iwish, 6 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iwish

Iwish Niet meer actief

Hé meiden,

Vrijdag ga ik naar de gyneacoloog voor een eerste bezoekje. Ik ben best nerveus. Ik kan echt niet wachten op een zichtbare bevestiging dat alles goed is. Kunnen ze bij 9 weken met een normale echo al iets zien? Of alleen maar met een inwendige echo?

Ben zo benieuwd!

Liefs,
    Iwish

2. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ze kunnen wel iets zien idd.
    Ikzelf had de eerste echo al met 6w en 2d, en je zag wel een hartje kloppen in een wit vlekje :)

Suc6 bij de gyn, het zal allemaal reuze meevallen denk ik ;)

Groetjes Charissa

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik had bij 8 weken een inwendige echo (dan heb je gewoon veel beter beeld!) en bij de eerste zwangerschap ook bij 9,5 weken omdat het om een tweeling zou gaan.
    In het begin zijn inwendige echo's best wel aan te raden, het is mooier.. je kan wel wat zien uitwendig, maar je wilt het toch zo goed mogelijk zien.. toch?

4. Iwish

Iwish Niet meer actief

Oh wat was het bijzonder zeg. Via een gewone buikecho alles gezien!
    Helemaal super! Gewoon een minibabietje in mijn buik van dik 2cm. Het hartje zien en horen kloppen. Was een mooie sterke hartslag. Zo bijzonder. Zal binnenkort wel even een foto posten van de echo.
    Ben inmiddels al weer anderhalve week verder. Nog wel steeds misselijk en moe maar hoef gelukkig niet over te geven. Wel steeds braakneigingen. Maar ik kan er prima mee leven hoor. Het is allemaal voor een goed doel denk ik steeds maar.

Nu mag ik 10 maart voor het eerst naar de verloskundige. Ben erg benieuwd.

Veel liefs,
    Iwish

Deel Deze Pagina