Hoi meiden, Ergens had ik gelezen dat de stand van je baarmoeder wat zegt over het stadium van je cyclus. Rond je vruchtbare dagen zit je baarmoeder best wel hoog en is je baarmoederhals open en zacht. Als je ongesteld moet worden zit je baarmoeder laag en is de baarmoederhals gesloten en hard. Sinds een paar weken ben ik zelf bezig met het proberen te voelen van mijn baarmoeder en ik vroeg me af of je baarmoeder na een eventuele bevruchting ook zakt waarbij de baarmoederhals ook hard en gesloten wordt. Weten jullie dat misschien? Sinds ik zwanger probeer te worden leer ik zoveel meer over het lichaam, erg interessant vind ik dat
Het iss idd zo wat je zegt over de stand van je bm maar ik heb hier genoeg verhalen gelezen over meiden die dat ook willen weten en je kunt er niks over zeggen over de stand van je bm of er een bevruchting heeft plaats gevonden of als je zwanger bent dat is ook bij iedereen verschillend alleen een test zou dat uit kunnen wijzen of je zwanger bent of niet, als dat zo was dat zou een test overbodig zijn. Liefs wolly
Hihihihihihi ja je hebt gelijk Wolly! Dan zouden inderdaad de testen overbodig zijn Maar was even benieuwd, want tijdens je vruchtbare dagen zit de bm hoog, als je dan bevrucht wordt duurt het nog een paar dagen voordat er de innesteling plaatsvindt. En waar ik nou zo benieuwd naar was, is of de baarmoeder dan tijdens die dagen tussen de innesteling en de bevruchting toch zakt (zoals bij een normale cyclus) of hoog blijft zitten vanwege de bevruchting. Maar goed, aangezien er verschillende ervaringen zijn is het dus heel moeilijk te zeggen helaas. Wel jammer toch?