Andere merken brede kinderschoenen dan Twins/Trackstyle???

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Stoffeltje, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Gisteren was ik met één van mijn dochters bij een “goede” kinderschoenenzaak om nieuwe zomerschoenen te kopen. Mijn dochtertje en ik kwamen (helaas niet voor de eerste keer) van een koude kermis thuis.

Sneakers/sportschoenen zijn op dit moment helemaal in en daar is natuurlijk helemaal niets mis mee maar het moet je kind wel staan en ik vind het meer een schoen voor er bij.

Volgens de verkoopster was ik de eerste en de enige moeder die er zo over dacht. Ik vind dat altijd zo’n een dooddoener… Maar goed dat terzijde; ik ben op zoek naar nette brede schoenen. Mijn kinderen hebben normaal gesproken breedtemaat 5 van Twins/Trackstyle nodig.

Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkel ander (betaalbaarder) merk in Nederland op de markt is dan Twins/Trackstyle.

Wie o wie kan mij helpen met mijn zoektocht naar brede schoenen? Maat 21, maat 29, maat 32 en maat 35…

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Voor mijn zoontje met een brede voet en hoge wreef ben ik toen met maat 21 goed geslaagd bij de Scapino. Leren schoentjes voor een mooie prijs, ik heb later zelfs nog een keer datzelfde paar gehaald in een grotere maat :).

Én hij heeft ook veel sneakers..

3. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Ik kan je helaas niet helpen met andere merken met brede schoenen maar wilde wel even zeggen dat gympen bij ons ook niet de hoofdschoenen zijn maar er echt bij (je bent dus niet de enige).

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Hier zijn zekfs de track en styke en twins nog te smal, gelukkig heb ik een jongen en wij kopen dus van die berg/wandelschoenen die zijn breed genoeg, maar ik snap dta dta voor een meisje niet zo mooi is.
    Mijn ervaring is dat develab en clarks ook breedere schoenen hebben.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elefanten;)

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mijn dochter heeft ook brede voetjes en ik slaag altijd met de merken Muyters en Kanjers.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Geox al geprobeerd? Die hebben in mijn woonland een goede selectie aan zomerschoenen en leuke ook voor meisjes. Goed voor de voeten bovendien, sneakers (als in Nikes e.d.) worden hier ook heel weinig gedragen hoor. ;)

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Bedankt voor jullie reacties! Meer tips zijn natuurlijk welkom.

Ik eens ff googlen op de merken die al genoemd zijn.

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

dr. Visser valt naar mijn beleving ook vrij breed.

10. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Mijn zoontje vind red rags erg fijn, de trackstyle vind hij minder fijn. Hij heeft ook een brede voet en hoge wreef.
    Succes met zoeken, ik vind het zo jammer dat er zo weinig keus is voor dit soort voetjes. ...

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Scapino inderdaad en soms Van Haren.

En hier helemaal geen sneakers/sportschoenen, wel gympjes, maar inderdaad voor erbij. Je bent dus inderdaad niet de enige.

12. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Kanjers is hetzelfde als Keq of Braqeez, ook allemaal breder.

hier ook vollere voeten en breed en dan ook nog een steunzool erin. Voor sneakers (hier ook erbij hahaha) zijn DC sneakers erg fijn. In adidassen worden zijn tenen door de breedte geplet.

Red Rag vond ik persoonlijk erg smal toelopen. Muyters van Ziengs zijn ook breder. Maar verder dan dit kom ik eigenlijk ook niet......

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik heb niet met alle merken ervaring, maar ik vind het bij Braqeez heel erg wisselen hoe breed ze vallen. De oudste heeft er een keer super fijne schoenen van gehad, maar toen ik daarna dacht 'ik bestel een soortgelijk paar een maat groter' had ik toch echt pech, die vielen super smal... :)

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Stones and bones zijn ook breed

15. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Voor mijn zoon heb ik bij Omoda een schoen van Trackstyle besteld voor 69 euro in breedtemaat 5 (was 114,95 euro). Ze komen morgen binnen ben benieuwd. Voor de meiden moet ik nog ff verder speuren.

16. misa

misa Niet meer actief

Geen idee, maar ik krijg hier vaak twins omdat ze zo smal zijn.......!

Ik ben het overigens met je eens dat sportschoenen voor erbij zijn. Dus je bent echt niet de enige. En dan ben ik nog meer van de semi sportschoenen als vans oid.

Deel Deze Pagina