Ik weet even geen betere titel.. Ik ben misselijkheid van deze zwangerschap, maar anders dan bij mijn dochter. Toen was ik heel misselijk s ochtends en overgeven, was toen al wel een week of 8. Dat gevoel bleef wel de hele dag en had ook weinig honger. Maar nu heb ik eigenlijk vreselijke honger steeds en als ik dan gegeten heb ben ik ineens kotsmisselijk. Iemand die het herkent en tips heeft? Eet ik dan te veel of de verkeerde dingen, kan ik misschien beter kleinere beetjes eten?
kleine beetje is misschien niet heel onverstandig. Dan kun je uittesten wat je wel en niet kunt verdragen. Weet niet wat je eet ik had zin in de raarste dingen. Misschien iets fris en gezonds? komkommer, madarijntjes...er is trouwens wel iets tegen misselijkheid te krijgen via de huisarts. Dan kun je misschien gewoon eten zonder dat je misselijk wordt
klinkt bekend (A) heel de dag kleine beetjes eten hielp hier wel een beetje....en dan zeg ik nu even van bengel tot bengel: je krijgt een jochie hahhaha
Hoi Tulip, ik eet ook kleine beetjes. Als ik dat niet doe dan gooi ik het er binnen no time uit. Gister de vk gebeld en die raadde het ook aan om kleine beetjes te eten. Liefs beautevil ..
beautevil, dank je. Ik heb het vandaag geprobeerd en ik moet zeggen, tot nu toe werkt het. Steeds als ik zo n vervelend gevoel in mn buik krijg eet ik wat. Meestal elk uur. Al is het maar een stukje ontbijtkoek of een crackertje.
Ik heb dat ook maar vooral 's avonds....ik merkte dat het bij mij niet echt door het eten kwam maar de combinatie met appelsap (terwijl ik dat zo lekker vind, hahaha). Viel echt als een blok op mijn maag en daar werd ik dan misselijk van.
Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal geen last gehad van misselijkheid, maar tijdens mijn tweede zwangerschap wel! Terwijl ik nu weer zwanger ben van een jongetje. Zorg ervoor dat je maag gevuld blijft: dat hield hier in elk uur iets eten. Leg ook een kaakje oid naast je bed, zodat je direct kunt eten wanneer je 's nachts of 's ochtends wakker wordt. Hopelijk helpt het en wordt de misselijkheid snel minder!