ik ben zes weken en vijf dagen zwanger en sinds gisteren ben ik heel erg winderig is dat normaal of moet ik mij zorgen maken.hoe kan dit komen?zijn er nog meer meiden die dit ook hebben?
Is heel normaal Hormonen hebben invloed op je darmen nu en daarnaast drukt je baarmoeder ook tegen je darmen aan, waardoor ze ook wat geprikkeld raken. Je kunt er dus winderig van worden, of bv diarree krijgen of juist weer verstopping. Of je krijgt last van je maag, bv meer boeren of maagzuur. Allemaal normaal
O jaaaa ben echt al vanaf t begin winderig, soms verstopt en soms diarree... Dus niks geks, je spijsvertering heeft nogal wat te lijden onder een zwangerschap!!
Winderigheid ging bij mij echt gepaard met hardere ontlasting inderdaad.. neit te veel persen meiden daar krijg je aambeien van!
de winderigheid vind ikzelf nog niet eens zo heel erg alleen ik heb heel erg last van boertjes laten en dusdanig dat ik er geen controle over heb en ze dus niet ongemerkt kan laten echt heel genant als je in een winkel staat of aan de telefoon bent mensen kijken je dan heel erg raar aan