Ongelooflijk boos sinds zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Morgan, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er meer dames die last hebben van vreselijke boosheid??
    Sinds ik zwanger ben heb ik er regelmatig last van. Dan sta ik al ontzettend boos op en kan ik de hele dag niks hebben. Het liefst zou ik alles kort en klein slaan, mensen uitschelden, enz.. Dat doe ik natuurlijk niet! Maar ik voel het wel van binnen. Ik ben hier wel van geschrokken, want normaal gesproken ben ik juist een heel zachtaardig en rustig mens. Nu regelmatig iemand die ik helemaal niet herken en ook niet wil zijn. En daar raak ik dan nog meer gefrustreerd van :( Herkennen jullie dit?

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar een kennisje van mij zat toen ze bij ons op kraamvisite was te vertellen dat zij (toen dus zwanger) ook zo ontzettend boos was heel de tijd. Ze kon om niks uit haar vel springen en moest regelmatig tot 100 tellen om niet tegen haar dochter te keer te gaan. Haar eerste zwangerschap had ze juist dat ze heel erg emotioneel was. Dat is natuurlijk wel normaal tijdens de zwangerschap, maar zij had het echt heel extreem.

Helaas is het een hormonenkwestie. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is, het is tenslotte niet leuk om je zo woestig en opgefokt te voelen, maar ik ben bang dat er weinig aan te doen is.

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hier heb ik er geen last van.
    Tja hormonen kunnen je behoorlijk in de war brengen.
    Succes met je verdere zwangerschap. Hopelijk wordt je boosheid minder! ;)

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik herken het helemaal.

Gelukkig is het nu minder aan het worden. Maar ik heb wat woedeuitbarstingen gehad. Echt mijn man wist niet hoe hij het had.

Weet je, je kan jezelf wel inhouden. Je bent alleen heel snel moe, je moet echt leren om tot 10 te tellen.

Ben nog altijd snel kortaf hoor. En dan hoor ik mezelf gewoon terug.

Nu ik me er heel erg bewust van ben, hou ik het extra in d egaten dat ik normaal reageer.

Sucses ermee, t is niet niets.

5. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    O dus daar ligt het aan dat ik zo uit mijn slof kan schieten.
    Ik ben altijd wel iemand die van zich af bijt maar nu kan ik echt zo ontzettend pissig worden om dingen...

6. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er niet echt last van. Alleen probeer ik wel spits in de supermarkt te vermijden, want dan krijg ik echt moordneigingen!

7. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik heb daar nu ook last van, ik kan niets hebben en ik word echt om alles boos.

ik probeer er op te letten, maar voordat ik het weet heb ik er al iets uitgefloept, en ik slaap ook nog eens slecht, dus me humeur is echt niet al te best

8. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    heeeel herkenbaar om het minste ontplof ik...

9. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Niet in zo'n erge mate, maar merk wel dat ik inderdaad sneller geïrriteerd en kortaf kan reageren om een half uurtje later weer naar desbetreffende persoon mijn excuses aan te bieden, omdat ik dan zelf ondertussen bedacht had dat ik me toch wel heel erg aanstelde hahaha

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook, heeeel geirriteerd om alles!! ik irriteer me soms zelfs aan mezelf..:D

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier was het ook heel herkenbaar.
    Had ook een keer heel boos gereageerd op een forum. De andere had echt zoiets van zo ken ik jou niet.
    2 dagen later testte ik positief, dus ja...
    Heb er toen wel de hele zwangerschap last van gehad.
    Om het minste of geringste schoot ik uit mijn vel.

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik ben vooral heel ongeduldig (erg handig met een peuterpuber) maar is nu wel iets beter geworden..

13. De eerste weken had ik dat ook heel erg.. ontzettend opvliegerig, boos om niks en chago!! Als ik het nu een keertje heb, kijkt mijn man me gelijk argwanend aan. ben je weer zwanger ofzo vraagt hij dan, haha..
    maar hier ging het weer over, hoop voor jou ook

14. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    bij mij begint dat ook maar niet zo erg ik iriteer me bijna overal aan
    maar hou me rustig en vooral omdat je weet dat het door de zwangerschap komt straks duw je mensen weg waar je later spijt van hebt omdat het niet de bedoeling was dus soms even die adem halen en dan lukt het wel

15. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Ik ben niet echt boos, maar wel heel snel geprikkeld en geïrriteerd. Helaas moet mijn man het bekopen.
    Ik weet dat ik het bij de eerste zwangerschap ook had, de eerste 3 maanden, toen werd het minder. Hopelijk is dat deze keer ook zo.

16. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    whaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!! zo... dat moest eruit, want ik ben ook boos. Zoveel momenten op de dag. hahahaha Ik heb een mega kort lontje (ook wel eens lekker trouwens hoor, want ik ben altijd zo begripvol...pff opzouten! :) ). En ik denk dat het ook komt door de onzekerheid die ik voel. Ik wil gewoon dat het voorbij is die 12 weken en ik weet dat het goed gaat met die kleine. En oh ja. Ik wil het tegen iedereen zeggen dat ik zwanger ben, tenminste, mijn ouders en zijn ouders, maar hij wil dat niet... zucht. dan hier maar:IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZO BEDANKT MEIDEN!

17. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hier ook snel geïrriteerd, al ben ik van mezelf al redelijk fel. Maar nu vind ik mezelf soms echt onredelijk :D soms geef ik er wel aan toe lucht t op om even lekker m'n boosheid eruit t schreeuwen ;) 5 min later weet ik al niet eens meer waarom ik dan zo boos was hihi. Heerlijk hè die hormonen ;)

18. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Het voordeel van de hormonen... Ik ben nog nooit zo assertief geweest. Heerlijk! hahahaha

19. Gazy

Gazy Niet meer actief

Jaaa laaiend, huilen! hahaha.. echt te erg..

20. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Heel herkenbaar! Als ik weer (even) zwanger ben dan moet je mij spullen terug laten brengen naar een winkel ofzo. Mij nee verkopen op zo'n moment is geen optie :cool:

Voor mijn eerste miskraam zat ik zwanger ik een hotel in Turkije en daar kregen we niet de afgesproken kamer. Nou, mijn man had medelijden met de mensen achter de balie. Ik ben echt onredelijk overdreven uit mijn vel gesprongen maar ik voelde ZOVEEL woede!
    Heb overigens daarna wel een juniorsuite gekregen :D

Deel Deze Pagina