Hallo dames, Heeft iemand hier een Mazda 6 (geen station) en weet of hier 3 kinderzitjes in passen op de achterbank? 2 stoelen van 9 mnd tot 4 jaar en een maxicosi passen net, maar uiteindelijk zullen er 3 grote kinderzitjes in moeten. Deze auto is min of meer manliefs 2e vriendin en doet hem dus echt niet zomaar weg. Maar ik twijfel dus serieus of dat allemaal gaat passen straks . Zo niet, dan hebben we echt een probleem, want manlief is net een klein kind als het om de auto gaat. Hij zal dan gewoon zeggen dat een zitverhogertje voor onze oudste wel goed genoeg is ( Hij vind kinderstoeltjes na 4 jaar sowieso al overdreven ). Dus ik hoop dat er iemand hier ervaring heeft met 3 kleine kids en een Mazda 6. Liefs Fleems..
Wij hadden een masda 5 er paste met moeite 2 zilverhogers Met rugleuning en een autostoeltje tot 4 jaar in maar dat ging echt met moeite. Je kon dan heel lastig bij de gordels dus heel onhandig en gevaarlijk. Daarom hadden wij de stoel in de achterbak altijd omhoog en standaard zat daar de oudste. Ik neem aan dat de breedte van de 6 vergelijkbaar is met de 5.
Hier een oude mazda premacy daar past het makkelijk in maar dat is denk ik niet te vergelijken. Ik weet dat het in een 323 sowieso niet past
Ben bang dat het niet gaat passen.. wij hadden ook een mazda 6 met 2 kids maar later een andere aangeschaft. Nu kunnen ze met z'n 3en naast elkaar, alle 3 in een zitje. Vond het een heel gezoek naar de juiste auto
Oei, dat gaat dus lastig worden Dat word dan even een pittig gesprekje met mijn man, want ons kind(eren) zonder autostoeltje vervoeren is voor mij geen optie..
De eerste tijd kan de mc voorin en jij tussen de stoeltjes op de achterbank. Ik weet niet hoe oud de eerste twee zijn?
Met twee stoeltjes en jezelf achterin is echt heel krap! En dan moet je nog zien of je de airbag voorin makkelijk uit kan schakelen.
Ik ben klein en dun, dus dat zou wel passen. Echter is volgens mij idd de airbag niet zomaar uit te schakelen. Onze oudste 2 zijn dan pas 4 en 2 jaar, voor mij is geen autostoel dan ook absoluut geen optie de komende jaren.
Wij hadden ook een auto waarvan het niet zou passen.. na een flinke zoektocht toch een combi gevonden wat wel past. Nadeel? We kunnen bijna niet bij de gordels.
Nou nou, volgens man past het wel degelijk als we de juiste autostoeltjes hebben.. * eigenwijs zucht* dat word dus flink zoeken naar autostoeltjes die smal zijn en toch goed uit de test komen! En een gordelsnijder aanschaffen. Wil niet dat als er iets gebeurd en de kinderen snel uit de auto gehaald moeten worden, we eerst met alle gordels moeten klungelen!
Goh hebben wij dezelfde man? Ik heb hem met auto en al mee genomen gaat baby park en daar de meest smalle stoeltjes gebruikt om te passen en mooi niet dat het ging.
haha als mijn man nog maar denkt dat het niet past staat hij al bij de garage voor een andere auto bij wijze van spreken hihi.. Die moet ik remmen zeg maar! Wij zijn pas overgestapt van ka naar fiesta... Maar bij ons is de eerste pas op komst..