Wij weten niet wat het word, een verrassing dus... Maar wij hebben al voor de naam Amy of Tino (de vader van mijn vriend is vroeg overleden die hete Martinus, dus hij wilde hem naar zijn vader noemen) gekozen. Nu mijn vraag, is Amy wel een mooie naam en horen jullie hem wel vaak en hebben jullie weleens wat van Tino gehoort? Amy Salina vind ik ook wel mooi, en jullie? Please help...
Een collega van mij heeft een dochtertje die Amy heet, maar het komt niet veel voor! Anders maak je er Amy Salina Martina van, komt Martinus ook nog terug bij de meisjesnaam Tino nog nooit gehoord, maar als het voor jullie speciaal is, dan maakt dat toch niet uit of je het vaker hoort? Het heeft voor jullie een speciale betekenis.
Mijn neefje heet Tino Marijn. Verder nog nooit gehoord. Amy hoor ik heel af en toe. Succes met je keuze!
Ja ik ken iemand die Tino heet...dus het is wel een bestaande naam. Amy is ook mooi! Ik ken ook een jongetje met de naam Mart of voor een meisje Marit. Het is maar een tip. Succes met het uitzoeken van de namen, of hebben jullie intussen al een besluit genomen ?