Meiden, ik snap helemaal niets meer van mijn kaartje...ik dacht ook mijn ei gevoeld te hebben op dinsdag, dat gaf FF in eerste instantie ook mooi aan! Totdat de donderdag kwam. Prompt kwam er een dik kruis op de donderdag te staan! Mijn temperatuur is vaaaaaaaag (ik geef toe, veel witte bolletjes), vanochtend weer omlaag gegaan! Heeft iemand hier iets zinnigs over te zeggen? (zie handtekening) Alvast bedankt!!!!
Op zich is je kaartje tot de temp van vandaag niet zo raar... Alleen die temperatuur van vanochtend is echt afwijkend. Mag ik vragen hoe je tempt? In oor, mond of onder oksel is nl volledig onbetrouwbaar en kan dit soort afwijkingen geven. Maar ook als je wel goed tempt dan kan het net even een koudere nacht zijn geweest, of je hebt te kort of te lang geslapen, of je hebt alcohol op. Er zijn echt allerlei factoren die invloed kunnen hebben op je temp! Succes!
Dank voor je reactie! Vannacht prima geslapen, geen bijzonderheden. Achteraf heb ik op de nacht van woensdag naar donderdag maar een kleine 6 uur geslapen. Daarom heb ik die temp op discarted gezet! En zie hier: een andere plek van het kruis! Die dinsdag kreeg ik ook zere tepels, heb ik enkel bij m'n ovulatie. De ovulatie op donderdag hiu ik wel in min hoofd...Ik kan mijn temp van vandaag echt niet verklaren! Ben benieuwd naar morgen!