Wat is de beste buggy?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Arja, Dec 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Ik wil graag een buggy kopen, maar vraag me af wat de beste is. Ik heb wel nogal wat 'eisen' ;).
    Hij moet mee op de fiets, makkelijk inklapbaar, lichtgewicht, rugleuning met standen, makkelijk wendbaar, niet te snel omvallen als de hond ineens een kat ziet en hij moet wel goede vering hebben. Ook wel handig als er een weer en wind pakketje bij zit (regenhoes, voetenzak etc.)

Ik heb zelf een beetje rondgekeken en die van MacLaren is volgens mij wel heel goed, maar ook erg prijzig. Ook zag ik de Nuna-buggy maar daarvan weet ik niet wat ie allemaal kan.

Welk merk vinden jullie het prettigst en komt een beetje in de richting van wat ik wil van een buggy?

2. Froggie

Froggie Actief lid

Jul 22, 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Wij hebben inmiddels een buggy gekocht van de Prenatal.
    Inclusief voetenzak en regenhoes, meerdere standen en lichtgewicht.
    Wij hadden hiervoor een andere, maar deze is ideaal!!!
    Was lang opzoek naar de juiste buggy en deze voldoet aan alle onze eisen, gekocht in de aanbieding voor € 79.95

3. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ik heb een tweedehandse mc Laren (krijgertje) en ben er erg tevreden over! Hij is heel wendbaar, makkelijk op te vouwen, lichtgewicht, rijdt heel soepel, zit een voetenzak en regenhoes bij, zonnekap zit erop het enige wat ik mis is iets van een boodschappen netje, maar misschien zitten die er bij de nieuwere modellen wel bij? Maar wat ik wil zeggen: kijk eens op marktplaats bijv, dan zijn de mc larens wel betaalbaar en ook al is ie wat ouder, ze blijven echt goed! Die van mij is overigens wel 6 jaar oud, maar de print en kleur (zwart/wit) is tijdloos...

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

die mclarens waren laatst toch in het nieuws dat ze gevaarlijk waren omdat kindjes met hun vingers er tussen kwamen (en ook geamputeerden!!)? waren er een hoop terug geroepen, dus zou even oppassen met 2e hands kopen, misschien als je een nieuwe koopt dat er inmiddels aanpassingen zijn gedaan, dat durf ik niet te zeggen!

wij hebben de quinny zapp, ideaal, maar voldoet niet aan jouw eisen..(geen verschillende rugstanden)

edit: heb even de link opgezocht voor je:
    RTL Nieuws.nl - Europese Maclaren buggy gevaarlijk

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,026
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Heb in de prenatal met veel buggy's gelopen, ook met Valerie erin, dan voel je toch het beste hoe die rijd.
    Wij wilden een niet al te dure buggy, en van te voren dacht ik aan een van prenatal.
    Maar na proefritjes te hebben gemaakt hebben we toch maar een maclaren gekocht. Rijd toch het lekkerst

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

de zapp is niet de ideale buggy, rug kan je niet verstellen, en voor slanke/iele (zoals die van mij) kan je ze niet goed vast zetten, ze zakken naar beneden waardoor de schouderbandjes in de nek zitten.

voor in de stad vind ik hem wel handig, kan heel klein opgevouwen worden, ideaal voor aan de fiets.

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wat raar, heb hier helemaal geen moeite mee, mijn dochter is een mini-meisje (8 kilo bij 16 maanden) maar heeft altijd prima vast gezeten in deze buggy. (vanaf 9 maanden ongeveer)
    baal er van dat hij straks de schuur in moet om ruimte te maken voor een duo buggy.

8. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    de maclaren.. ideale buggy!!

9. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Mijn moeder zwoer hier twintig jaar geleden al bij. "Een rib uit mijn lijf, maar elke cent waard."

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    de titanium breeze, bijna net zo klein als een quinny zapp alleen met verstelbare rugleuning.

11. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    HIer wilde we ook niet de duurste kopen, maar we zijn toch thuisgekomen met de maclaren. :D
    En ben er zo ontzettend blij mee. Mijn schoonzus heeft er eentje van chicco, maar die maclaren rijdt toch stukken fijner.

12. Esthers

Esthers Bekend lid

Jul 7, 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Mijn moeder heeft er eentje van de prenatal de goedkoopste die er was.Hij rijd prima totdat je de mc laren probeerd die rijd een stuk lichter!! Ik moet zeggen dat deze buggy 1 van mijn beste kopen was van mijn baby uitset! Je doet er tenslotte heel lang mee en ik heb hem veel meer gebruikt dan mijn inderwagen.Hij gaat overal mee na toe.En lag standaard in de auto! is mee geweest op vakantie!Ik vind het een super ding en ik zou er persoonlijk niet kijken wat de goedkoopste is maar echt welke jij het fijnste vind rijden en het practiest vind! Je zal er echt veel mee rijden!!!

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    de mac claeren, zweer ik bij , ik heb 3 buggys versleten omdat ik een behoorlijk wild zoontje heb en hij een echte sloopert is, hij is dus toen die net 1 was met de zapp 3x achter over gekukelt en 1x voorover!! en de titanium breeze is best laag voor lange mensen (ben zelf 177) dus ik heb weer voor de mc claeren gekozen die zijn lekker stevig en rijden fijn.

14. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    mc laren is idd top!!

die link en dat oppassen met de vingers ertussen,,,tsja. Ik laat mn kind niet met de buggy spelen of zelf in en uit klappen. En as ze erbij staat als ik het doe let ik wel op, zie t probleem niet zo

15. Muis511

Muis511 Niet meer actief

Koelstra Simba is betaalbaar en goed! Deze gaan wij straks kopen.

16. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
    Ik lees overal (nou ja bijna dan) DE maclaren. Maar welke bedoelen jullie dan?? Zie op site van baby-dump 3 verschillende. Welke is jullie aanrader?

17. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland

Hier ook een Maclaren. Hij is heel veel gebruikt en behoorlijk afgeragd, maar rijdt nog steeds als een zonnetje!

18. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb een Koelstra buggy en ik vind het echt een rammel bak, niet kopen dus.

19. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    ehm. eigenlijk maakt het niet uit welke maclaren.
    WIj hebben volgens mij zeker niet de duurste. :D

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    MacLaren.

Gekocht via Marktplaats voor € 60,-.

Share This Page