andere oplossing voor commode

Discussion in 'De babyuitzet' started by nijntje op de mac, Dec 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland

Wij hebben ook een grote ladenkast van de Ikea als commode gebruikt voor mijn oudste. Gelukkig geen commode gekocht, want een maand voor mijn jongste geboren werd was ze zindelijk ;). Nu heeft ze dus een hele handige grote ladenkast in haar kamer die nog heel leuk is ook! :) Zo'n plank is idd ook handig, maar kan alleen op een babybedje en niet op een peuterbed en neem aan dat ze daar over een tijdje toch ook in gaat?

Liefs Elea

2. Bri

Bri Niet meer actief

Wij zetten de commode op de gang, als straks de tweede er is. Nu hebben we daar een vrij grote, lege hoek, vlak bij een raam. Best gezellig, met uitzicht.

Gewone ladekast als commode kan wel, maar moet je erg goed beoordelen of het geheel stevig en stabiel genoeg is, ook als de laadjes open zijn. En natuurlijk of de hoogte goed is, qua belasting op je rug. Ik zou dan eerder voor die 'open' commode van Ikea kiezen.

3. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

Jun 20, 2009
    388
    0
    0
    op de gang is echt nog het allerbeste, altijd vrij voor beide kindjes... alleen daar hebben we jammer genoeg geen ruimte voor op onze gang.

4. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik heb dan wel een commode maar ben eigenlijk stom geweest haha had beter die malm ladekast met 4 lades kunnen halen..
    ik heb er nu thuis 1 met 3 lades dus die is net niet hoog genoeg en en is ideaal om kleertjes in te doen.

5. rinslll

rinslll Bekend lid

Jun 19, 2009
    624
    0
    0
    Wij hebben de malm ook als commode en dan kan deze straks gewoon op de kamer blijven staan voor andere spulletjes
    http://www.ikea.com/PIAimages/25869_PE099435_S3.jpg

Je hebt ook nog een wat klassiekere ladekast bij ikea die weleens als commode word gebruikt maar die is 200 nog wat euro.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Bij de kasten van Ikea zit altijd een bevesting om ze aan de muur vast te maken, dus dat probleem is dan opgelost. Maar ik moet zeggen dat wij ook een gewone kast van Ikea hebben als commode (de welbekende Hemnes ;)), maar die staat gewoon los.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    En zo'n opklapbare voor op de gang? Of vind je dat echt niets? ;)

Wat ook kan, als het past in de kamer van je dochter, alvast een groot bed neerzetten en daarop verschonen. Zo doen wij het nu ook, de commode staat op de babykamer nu. Maar dan moet het wel passen natuurlijk... bij ons past het net een groot (1 persoons) bed en haar ledikant ernaast. Als je eerst voor een peuterbedje gaat is de kans wel groter dat het past.

Share This Page