Ben je verplicht de witte kan te gebruiken om je urine in op te vangen voor mvm? Ik vind dat ding zo onhandig groot. Ik weet wel dat je die witte kan niet mag schoonmaken met sop omdat dat anders in de urine komt. Mag ik ook een ander kannetje gebruiken die bijv in de vaatwasser is geweest of mag dat niet? Ik heb zelf een smaller kannetje die ik liever gebruik dan kan ik die ook weer fatsoenlijk naar boven halen zonder dat ik helemaal op moet staan van de wc.
Ik moet zeggen dat ik de witte kan juist wel handig vin ik hang nu gewoon boven de wc in plaats van dat ik ga zitten
Ik vond de witte kan juist ook wel handig. Ik zou wel gaan zitten girl1988 ipv er boven te gaan hangen. Je plast dan namelijk niet goed uit wat erg belangrijk is tijdens je zwangerschap. Je hebt anders meer kans op blaasontsteking en dat wil je nu echt niet. Kom je er ook moeilijk weer vanaf tijdens je zwangerschap.
Bruni daarna ga ik altijd nog even zitten en komt het laatste druppeltje eruit. Moet er niet aan denken om gelijk in de fles te moeten plassen. Die lucht die er uit komt bah als ik het over giet kan ik nog tenminste me adem inhouden
Dat is niet te vergelijken omdat mannen een heel ander orgaan en bekkenbodem enz. hebben dan vrouwen. Maargoed, ik vind die kan dus juist helemaal niet handig. Maar weet niemand of je een andere mag gebruiken?
Volgens mij mag je gebruiken wat je maar wilt, maar je moet alleen zorgen dat je datgene wat je gebruikt niet met sop/afwasmiddel schoonmaakt. Tijdens het reinigen blijven er anders restjes afwasmiddel achter wat een nadelig effect zal hebben op de hormonen en het conserveringsmiddel in de fles. Maar als jij graag in een dunner/kleiner potje wil plassen, kan dat gewoon. Gewoon uitspoelen met water en dat potje alleen maar gebruiken voor je urine.
Volgens mij mag je niets anders gebruiken.. Inderdaad omdat schoonmaak middelen de deeltjes van de urine af kunnen breken. Als je iets in de winkel koopt, kunnen hier ook nog restjes aanzitten, die de deeltjes in de urine afbreken.. Je zou voor de zekerheid ook even je contactpersoon van MVM kunnen bellen of mailen..