Andere Ritme

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Onzere dochter heeft opeend een andere ritme.
    Ze slaapt s'ochtend niet meer, maar word dan wel rond half twaalf uur heel erg moe, eigenlijk te moe voor de boterham.
    Moet ik dan erder de boterham gaan geven of als ze weer wakker word.
    Maar dat kan soms ook 14-14.30 uur zijn...
    Heeft er van jullie ook iemand ervaring?

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou toch proberen om haar eerst de boterham te geven, met een lege maag gaan slapen lijkt me niet erg prettig.

3. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hmm, hier precies hetzelfde nu....Ik zat ook al met het boterham dilemma. Gister heb ik het na het slaapje gegeven, maar dan is het dus al 1400 uur geweest. Nu heb ik het dus toch maar voor het slaapje gedaan. Maar dat betekent idd al vroeg de boterham eten. En eigenlijk heeft ie dan onderhand net fruit op.... :rolleyes:
    Maargoed, ik doe het maar even zo. Als ie meer aan dit ritme gewend is, wordt het misschien wat makkelijker om te rekken en wat later te eten.

4. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Wij hebben precies hetzelfde. 's ochtends gaat hij soms slapen tot ongeveer elf uur en dan om half drie weer. Maar andere keren lukt de ochtend niet, geef ik hem om half twaalf zijn boterham (met een beetje rekken), waarna hij instort, dan om twee uur weer wakker is en het eigenlijk net te lang is voor de avond. Een beetje een rommeltje. Ik hoop maar dat er weer wat ritme in gaat komen, want ik kan niets meer afspreken, omdat ik geen idee wanneer hij wil slapen op een dag.

5. sim

sim Niet meer actief

ik vind het ook maar moeilijk met dat slapen, ik had m eerst om 10.00uur op bed en om 15.00uur. maar omdat je dan best gebonden bent aan huis, heb ik het verschoven naar 13.00uur. dan is ie ook helemaal kapot.

nu met de waterpokken gaat ie weer twee keer op bed, maar hij maakt dan wel meer uurtjes. want hij slaapt smorgens net zo langs als anders smiddags en nu gaat ie dan ook smiddags nog weer een keer naar bed.

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik zat met hetzelfde (ook vanaf een maand of 10), ik heb hem aangeleerd dat hij 's ochtends na zn eerste fles (+- 7.00) direct weer naar bed gaat. hij is dan nog wel een poosje wakker in bed, maar vaak pakt hij dan toch nog ff een uurtje mee (is dan tegen 9.00 weer wakker), dan red hij het wel tot 11.30 (tijd voor broodje), en daarna naar bed.

Deel Deze Pagina