Ineens niet meer slapen 's middags.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zit met een probleempje Daan sliep altijds hartstikke goed 's iddags en heeft zijn slaapje echt nog hart nodig. Zo sliep hij vorrige week nog ruim 2,5 uur en na 3 uur deed ik hem wakker maken maar ineens van de week wil hij gewoon niet meer naar bed en als hij dan eindelijk in bed ligt dan is het spelen of een slaapje van een half uur en dan is het de keel op net zolang totdat ik hem uit bed doe halen.
    Aan het einde van de middag rond 4 uur dan zou het wel naar bed kunnen maar daar begin ik niet aan want dan zit ik om 8 uur 's avonds nog met een kleine benden en de avond heb ik het al zo druk met Roos die vertikt het 's avonds met slapen.

Nu vroeg ik me af zou hij dan ineens dat middag slaapje niet meer nodig hebben?
    Ik ben begonnen met werken 1 dag in de week hij word dan door de oppas 's middags uit bed gehaald dat hij bang is dat ik hem niet uit bed kom halen?
    Zou het evt kunnen dat hij toe is aan een groter bed dat zijn ledikant te klein is?

Wie heeft tips of raad?

Liefs Fleur

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee begon hier een maand geleden ook mee... Ze kon het op zich redelijk volhouden, maar aangezien ze sinds die wintertijd om 6 uur wakker is heeft ze wel een lange dag. Gisteren was ze echt heel erg vervelend en hebben we haar weer in bed gelegd, ze protesteerde wel en heeft een uurtje geslapen. Straks maar weer proberen... Ze wou trouwens wel samen met mij in ons bed een middagdutje doen. Dus misschien is Esmee wel toe aan een groter bed. Volgende week gaat ze naar haar nieuwe kamer in een peuterbed, dus hoop dat ze hier wel weer in wil slapen? Misschien is het ook gewoon een fase, eigen wil laten zien?

Deel Deze Pagina