raar gevoel in de buik?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mams136, Mar 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb een vraag,
    sinds gister middag heb ik echt een heel raar wee gevoel in mn buik, onrustig en af en toe krampen en harde buiken en verder constant zo'n gevoel dat je misselijk bent(maar dan niet in je maag )
    en ineens ook superveel afscheiding (voel het gewoon lopen :oops: )

nou is mn vriend natuurlijk meteen ongerust, die vraagt van het begint toch niet nu al te rommelen he? maar ik weet niet wat ik hem moet zeggen, hoe voelt het als het "rommelen" begint?
    ik weet namelijk niet wat ik moet voelen, en van wat ik voel weet ik niet wat het is :(

iemand?

2. Miky

Miky Bekend lid

Jan 18, 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Hier precies hetzelfde...
    Af en toe krampen, ook veel naar de wc ineens, vlagen van misselijkheid... Had vanmorgen ook echt zoiets van: het zal toch niet al?

Vraag me ook af wat er onder rommelen wordt verstaan...

Heb je al wel verlof o0MissC0o? Of werk je nog? Mijn verlof gaat donderdag in...

3. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ik moet vanmiddag nog en officieel de 28e en 31e ook nog..maar dat is onder voorbehoudt

veel naar de wc moet ik trouwens ook, en dan vooral voor de grote boodschap...soms wel 5x per dag :confused:

4. Miky

Miky Bekend lid

Jan 18, 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    De 28e en 31e? Wat voor werk doe je dan dat je dan nog moet komen?

5. Miky

Miky Bekend lid

Jan 18, 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Gek is dat he? En dat terwijl het daarvoor nooit zo makkelijk ging haha. :oops:

Tja als het nu al zou beginnen dan is een thuisbevalling geen optie, met deze zwangerschapsduur. Had je dat vantevoren wel gepland of zou je sowieso al naar het ziekenhuis gaan?
    Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen vanwege een keizersnee de vorige keer.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ik werk als gastouder, maar ik had zelf aangegeven dat ik die dagen onder voorbehoudt nog wou werken, gewoon de maand volmaken.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hier staat nog steeds een thuisbevalling in de planning... moettie alleen nog 8 daagjes blijven zitten hahha

8. Miky

Miky Bekend lid

Jan 18, 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ow vandaar dat je dan nog moet werken misschien. Ach als het onder voorbehoud is dan kun je altijd van te voren nog kijken of je t nog volhoudt. Toch? :) Ben je gastouder in je eigen huis of bij de kindjes thuis?

T gaat vast wel lukken, dat de kleine nog 8 dagen blijft zitten hoor. Ik denk dat het gewoon wat rommelt en dat het wat aan het oefenen is... :)
    Denk dat de echte bevalling nog wel op zich laat wachten.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ja ik kan altijd zelf aangeven of het nog gaat of niet dus dat scheelt wel :) ben bij de kindjes thuis.

jah heb er ook wel vertrouwen in dat het nog lekker ff blijft zitten...en ik gok ook dat waty ik nu voel, voorweeen zijn.
    maar omdat ik het niet zeker weet wou ik het toch even vragen

10. Miky

Miky Bekend lid

Jan 18, 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Hoop dat je de maand nog mooi even vol kunt maken dan. Als je je goed voelt lukt dat vast wel.

Ik heb het bij mijn eerste nooit echt gehad, wel wat harde buiken enzo. Die is geboren met 40 weken en 5 dagen.
    Maar bij deze al veel eerder en nu dus ook wat "gerommel". Heb ook al heel lang het gevoel dat dit kindje eerder komt dan de uitgerekende datum. Maar hoop dat het nog wel even een weekje of 2 blijft zitten haha.

Share This Page