Hallo dames! Even een vraagje. ik ben al 2 weken overtijd vanmorgen met afvegen had ik doorzichtige afscheiding waar je aan kon trekken (zeg maar). Wel elke keer beetje krampen verder geen andere symptomen. zou ik zwanger kunnen zijn? Liefs mij
Testje wagen?? Ik heb wel meer afscheiding maar das crémig, wittig en kan er geen draden van trekken... Ben 7 weken zwanger...
Haha, dan zal ik het nog wel even afwachten. dan ben ik in ieder geval wel te laat voor het klussen. bedankt!
Denk ook bijna je eisprong, maar denk niet dat je per se te laat bent om te klussen hoor! Dat slijm geeft aan dat je in je vruchtbare tijd zit. Dus ik zou er gewoon nog voor gaan als je kunt! Wel vreemd dat je 2 weken overtijd bent trouwens, misschien een menstruatie overgeslagen of zo?
Inderdaad, als dit slijm je eisprong aangeeft zou ik juist nu aan de klus slaan!!! Veel plezier ermee!!
Testje gedaan, maar negatief. Ben ook in een korte tijd door dieet 5 kilo afgevallen misschien dat de boel in de war is?? Maak me wel zorgen. ik wacht nog even tot volgende maand, als er dan nog niks is ga ik naar de dokter in ieder geval bedankt voor het beantwoorden van de vraag.
Heb dus sinds gisteren lichtroze bloedverlies. het wil gewoon niet doorbreken. ik begin me nu toch echt zorgen te maken ben ondertussen al 3 weken overtijd! Mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden! ........