Hallo forumleden Ik plaats even een berichtje omdat ik helemaal gek word van mezelf Ik ben ongeveer 10 jaar aan de pil en de laatste maanden stoei ik erg met mijn stoelgang om het maar even netjes te houden. Ben door mijn huisarts erop gewezen dat mijn pil niet veilig is. Mijn vriend en ik hebben besloten om daar verder niets mee te doen. 1,5 week geleden heb ik het idee dat ik mijn eisprong gevoeld heb. Het klopt qua tijd, want dat was 2 weken voor mijn volgende menstruatie. Ook had ik last van doorzichtig slijm. Nu heb ik er op dat moment niet zo bij stilgestaan dat dit mijn vruchtbare periode kan aanduiden. Tot het moment dat ik allerlei symtomen kreeg en ik mezelf ben gaan verdiepen. Nu lees ik heel veel op internet maar niets over de symtomen van 1e en 2e week. Graag wil ik jullie mening want ik word inmiddels gek. De symtomen die ik heb: - de ene dag diarrie (sorry voor het smakeloze onderwerp), de andere dag kan ik bijna niet naar de wc. Wisselt elkaar vontinu af -kleine steekjes in mijn baarmoeder -pijn in mijn lies -krampachtig gevoel in mijn kuit -aantal dagen misselijk maar is nu minder -hongeraanvallen -soms wat steekjes in mijn borst, maar doet niet continu pijn zoals ik tijdens mijn menstruatie heb en dan zijn het voornamelijk mijn tepels -snel geirriteerd en humeurig -vermoeid gevoel in onderrug. Ik kan volgende week maandag pas testen herkent iemand dit? Groetjes
Ik herken een aantal dingen. Ik had direct na de bevruchting een paar dagen diarree. Maar je had toch eerder al problemen met je stoelgang? Of was dat opgelost? De steken in de lies ed had ik ook ver voor nod. Daarnaast heb ik iedere zwangerschap hetzelfde opvallende symptoom, maar dat zie je denk ik alleen als je heel slank bent. Mijn liezen zijn nl opgezet of opgezwollen, er loopt daar een spier die je heel duidelijk gaat zien als je zwanger bent. En snel geïrriteerd was ik ook elke x.. Toen ik mijn man ineens voor de zoveelste keer afsnauwde wist ik het zeker Maandag is niet meer zo ver, gewoon even afwachten. En testen met de 2 voor 5 van kruidvat, zijn betrouwbaar en geven duidelijk resultaat
Ik kan alleen maar zeggen dat symptomen je danig voor de gek kunnen houden. De meeste vrouwen hier kunnen dat beamen. Sterker nog, veel vrouwen hadden in de maand dat ze zwanger werden, juist nergens last van. Bij jou kan het ook nog komen door enigszins wat men noemt ontpillen.. Je lichaam krijgt namelijk nog wel de pilhormonen binnen. Kan ook gekke dingen doen met je lichaam. Het enige wat duidelijkheid biedt, is een zwangerschapstest. Als jullie een kinderwens hebben, is het dan trouwens niet verstandiger om de pil helemaal weg te doen? Ipv het "zomaar te laten" en dus proberen met pil en diarree zwanger te worden?
Ik had eerder al last van mijn stoelgang en dan voornamelijk diarree. Nu kan ik regelmatig dagen niet. Had ook ineens een aambei wat ik nooit heb De pijn in mijn lies zijn geen steken, maar meer het gevoel of ik zware spierpijn heb.
Het is zo Be Happy, wij hebben beide een enorme kinderwens, maar willen wel eerst bepaalde zaken goed geregeld hebben. Als ik nu zwanger ben is het zeker gewenst
Ik herken veel van je symptomen.. Alleen was het bij mij een kwestie van ontpillen mijn lichaam hield me voor de gek. Ik denk dat niemand je kan zeggen wel of niet zwanger en dat testen de enige uitkomst zal geven... Succes met wachten en laat het weten hè!
Vandaag 1 dag voor nod getest, maar helaas was de uitslag negatief. Iemand ervaring met de vroege test van Kruidvat?