kpn alles in 1 ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door soppie, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    34
    28
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Op dit moment hebben wij ziggo alles in 1. Ben een beetje aan het rond kijken en nu ben ik mij gaan verdiepen in Kpn alles in 1 standaard. Voor de gene die ook Kpn hebben, zijn jullie tevreden? En zoniet, waar zijn jullie niet tevreden mee?

2. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Wij hebben kpn interactieve tv en internet! Ben super tevreden!

3. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ook hier alles in 1 op glasvezel WIj zijn supertevreden, nooit storingen, en als je vragen hebt kan je 24/7 gratis bellen.

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wij zijn heel erg tevreden en de service is ook top. Wij hebben al een keer een paar maanden verschillende pakketten gratis gekregen (was toen een storing) en van de week toen ik het Hbo pakket ging opzeggen kreeg ik 12 maanden opnemen gratis :)

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier hetzelfde, niks meer aan toe te voegen

6. Het aansluiten is altijd een drama (ik ben 8 keer verhuisd en het is echt nog nooit goed gegaan) en de klantenservice is echt een verschrikking, maar als het eenmaal werkt, werkt het ook perfect. Nooit storing e.d.

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Op zich ben ik wel tevreden. Wij zaten altijd al bij KPN, maar het overgaan van Digitenne naar Alles-in-1 verliep makkelijk. Het modem was goed zelf te installeren.
    Ook ben ik wel tevreden over het televisiepakket, dat heel uitgebreid is. Wij hebben nu KPN-compleet, zodat mijn man en ik onderling met onze mobiele telefoons ook nog gratis bellen en we korting krijgen op het uitgebreide tv-pakket.

Helaas hebben we de laatste tijd wel vaak storingen. Bijna elke week is het wel raak dat de tv en internet het een tijdje niet doen. Soms een paar minuten, soms urenlang. Eerder hadden we daar nooit last van, het is echt iets van de laatste 1,5 maand of zo.

8. mumija

mumija Niet meer actief

Wij hebben KPN compleet en ik ben zeer tevreden!

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hier ook via glaskabel. Heel tevreden alleen niet over de prijs.

10. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit!

11. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Hier een exwerkneemster van kpn en happy user van kpn alles in 1 glasvezel. Wij hebben het standaard pakket en kpn compleet. Dus ook spotify en pluspakket gratis (zitten extra kinderzenders in!)
    Werkt perfect en itv online ook, onderweg opnames inplannen, ideaal!

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    hier ook kpn alles in 1... super! eens problemen gehad met draadloos internet dat zodra de playstation online was, verder geen interrnet was, maar dit heel snel opgelost,en ideaal dat ze 24/7 bereikbaar zijn!
    Wij stappen niet meer over wij zijn zeer tevreden! en mooie kortingen !

13. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    34
    28
    NULL
    NULL
    Oke merendeels wat ik tot hier nu lees is positief.
    alleen ben ik benieuwd aangezien wij geen glasvezelkabel hebben, maar gewoon via de telefoonlijn of het dat beide goed werkt.

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wij wilden ook overstappen en zijn 2 weken geleden naar de KPN winkel gegaan voor informatie. Klonk allemaal top.
    Toen zijn we naar Telfort gegaan en wat blijkt, telfort is onderdeel van KPN.
    De monteur of installateur die komt als je bij Telfort zit, is gewoon een KPN monteur.
    Maar Telfort is net iets goedkoper!
    Vanaf 8 dec gaat ons abbo in dus ervaringen heb ik helaas nog niet voor je.

15. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wij zaten bij ziggo en zijn 2 maanden geleden over gegaan naar kpn. Erg blij mee! Nooit meer storingen, (glasvezel) razendsnel internet en gratis spotify en kidspakket

16. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    al 4 jaar glasvezel en nog nooit problemen gehad. Verleng elk jaar mijn abbo en dan bel ik eerst dat ik een korting bij ziggo of iets gezien heb, en dan krijg ik bij hun de zelfde korting en een half jaar een pakket naar keuze..

17. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    We hebben alles in 1 compleet, en we zijn echt super tevreden! Nooit storingen en hun klantenservice is gewoon goed.
    Via facebook, chat etc kun je ze altijd wel bereiken.

We zaten eerst bij Ziggo, en daar hadden we altijd storingen, en de klantenservice was altijd slecht te bereiken en als je ze te pakken had wisten ze niks. Internet lag er vaak uit, en was traag. Ook het beeld van de tv stoorde heeel vaak.
    Ik betaalde daar hetzelfde als ik nu betaal, maar heb nu interactieve tv en kan alles opnemen en terug kijken. Ook kan ik gratis bellen naar mobiel en vaste nummers.
    We zijn echt tevreden, nooit meer anders!

18. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    wij hebben ook geen glasvezel ;)
    mijn post staat hier ergens boven ;)

19. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland

Dit! Alleen geen exwerkneemster van KPN

20. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier ook KPN compleet en best tevreden ermee.
    Laatste tijd paar keer storing gehad maar goed opgelost door de klantenservice.
    Ook de prijs is acceptabel,we betalen ongeveer 50 euro per maand
    en dan hebben we tv,internet en onbeperkt bellen s avonds en in het weekend.
    Fijne van KPN vind ik ook dat je veel programma's terug kunt kijken vanaf het begin.
    Zo kijk ik bv altijd naar Flikken maar als GTST dan uitloopt
    dan zet ik het terug naar het begin.

Deel Deze Pagina