Hier ook nooit problemen gehad met gebit. Toen verhuisd en dus ook andere tandarts. Ineens allemaal problemen. Ging van 0 naar 5 gaatjes en counting. Ook geen fijn gevoel bij deze tandarts. Pas geleden de stap gemaakt om een adnere te zoeken. En tadaaa, krijg complimentje over mijn gebit, waarschijnlijk 1 losse vulling, maar thats it! Zou toch even voor second opinion gaan...
Nou, wanneer ik ga is er zeker weten wel wat werk aan de winkel. Nu ben ik ook al een paar jaar niet geweest! Heel slecht natuurlijk. Nu is één kies van mij niet zo goed meer want ik voel dat er een randje mist. Dacht eerst een vulling die eruit is. Maargoed...schrijf ik me in bij een nieuwe tandarts, krijg ik na inschrijving een mail dat bij hen de rekening in totaliteit moet worden voldaan direct ná de behandeling. Nou, echt niet dus! Ga me nu dus inschrijven bij de tandarts waar mijn ma zit. Daar krigj je alleen de rekening van je eigen bijdrage thuisgestuurd. als ik jou was zou ik een second opinion vragen..vind het best raar dat met alledrie zoveel mis is?
Hier hetzelfde gehad.. na verhuizing een nieuwe tandarts en opeens 7 gaatjes en een tandsteenverwijdering van een uur! 2 oude vullingen moesten vervangen, maar had nergens last van. Daarna wel opeens heel erg veel pijn. De hele zomervakantie last van gehad. Bleek bij een andere tandarts de nieuwe vulling tegen de zenuw aan te komen. Maar het ergste was nog wel, dat ik 2 maanden na het verwijderen van het tandsteen er was voor een vulling en toen zei de tandarts dat ik wel erg veel tandsteen had. yeah right!! Nu dus een andere tandarts en opeens niets meer aan de hand. Ze hebben helemaal niks over tandsteen gezegd.. Wel over die tand die verkeerd gevuld was, daar moet nu een kroon op. Laat maar zitten... zolang ik nergens last van heb ga ik niks geks meer doen en gaatjes wil ik voortaan eerst zelf zien voor er iets gevuld gaat worden.