Hebben jullie dit weleens gehad met een test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Had vanmorgen weer eens getest ;) Met zwanger en kids. 2x een tuurstreepje, maar 1 testje werd wat geel, dus een paar sec in water gedoopt om het beter te zien. Werd de test weer helemaal roze (is altijd met z&k) en toen werd mijn tuurstreep een duidelijke 2e streep... Uiteraard beschouw ik hem als negatief.

Voor de zekerheid de andere ook in water gedaan, die bleef gewoon een tuurtest.

Ik heb dat ook wel eens met een actiontest gehad, zo raar.

Water bevat immers geen hcg. Hebben jullie dit wel eens gehad, en hoe kan dit?

2. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    nooit gehad , kun je straks niet nog een test doen ?? zonder dat je veel drinkt natuurlijk

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik wil morgen opnieuw testen. Ik neem gewoon aan dat de test niet goed is gegaan doordat ik er water op deed :( Het was nl een tuurtest, hij werd pas positief na het dompelen in water!

Ik heb dit ook een keer met een actiontest gehad, en toen was ik ook niet zwanger.

Die andere bleef gewoon een tuurtest en dat heb ik wel vaker.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik heb het ook al gehad met een actiontest.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

En heb jij enig idee hoe dat kan?

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat maf! :$

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vertel mij wat ;)

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Heb je daar een foto van? Misschien dat dat mijn testen verklaard en is de productie gewoon niet goed ;)

9. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Nee niet gehad dat de test een duidelijk roze tweede streepje liet zien, maar wel een grijs indroog streepje.

Is het roze? Misschien werd die duidelijker omdat je urine te geconcentreerd was en werd het duidelijker na het schoon spoelen?

Spannend.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb hem al weggegooid :) Maar ik had dipsticks, dus zonder omhulsel, een andere test dus. En hij was duidelijker roze dan die van jou.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, gewoon roze, heb hem wel op mijn tel staan, niet heel scherp, maar mijn nichtje vond hem dus gewoon positief.

In eerste instantie was het gewoon een licht (denk grijzig) tuurstreepje, pas na het spoelen werd het een prachtige roze brede 2e streep, raar toch?

De 2e test op dezelfde manier gedaan, die had het niet.

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

En vanmorgen was hij weer keurig wit :(

13. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Balen zeg. Maar het blijft wel vreemd van die test, die gisteren roze werd. :(

14. Medith

Medith Actief lid

15 jan 2014
    292
    5
    18
    Ja ik had precies hetzelfde met z&k, en was toen niet zwanger. Ben niet zo'n fan van die testen

Deel Deze Pagina