Had vanmorgen weer eens getest Met zwanger en kids. 2x een tuurstreepje, maar 1 testje werd wat geel, dus een paar sec in water gedoopt om het beter te zien. Werd de test weer helemaal roze (is altijd met z&k) en toen werd mijn tuurstreep een duidelijke 2e streep... Uiteraard beschouw ik hem als negatief. Voor de zekerheid de andere ook in water gedaan, die bleef gewoon een tuurtest. Ik heb dat ook wel eens met een actiontest gehad, zo raar. Water bevat immers geen hcg. Hebben jullie dit wel eens gehad, en hoe kan dit?
Ik wil morgen opnieuw testen. Ik neem gewoon aan dat de test niet goed is gegaan doordat ik er water op deed Het was nl een tuurtest, hij werd pas positief na het dompelen in water! Ik heb dit ook een keer met een actiontest gehad, en toen was ik ook niet zwanger. Die andere bleef gewoon een tuurtest en dat heb ik wel vaker.
Heb je daar een foto van? Misschien dat dat mijn testen verklaard en is de productie gewoon niet goed
Nee niet gehad dat de test een duidelijk roze tweede streepje liet zien, maar wel een grijs indroog streepje. Is het roze? Misschien werd die duidelijker omdat je urine te geconcentreerd was en werd het duidelijker na het schoon spoelen? Spannend.
Ik heb hem al weggegooid Maar ik had dipsticks, dus zonder omhulsel, een andere test dus. En hij was duidelijker roze dan die van jou.
Ja, gewoon roze, heb hem wel op mijn tel staan, niet heel scherp, maar mijn nichtje vond hem dus gewoon positief. In eerste instantie was het gewoon een licht (denk grijzig) tuurstreepje, pas na het spoelen werd het een prachtige roze brede 2e streep, raar toch? De 2e test op dezelfde manier gedaan, die had het niet.