Andere theorie

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Gootje1988, Apr 11, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Op YouTube staan 4 filmpjes van Fall abal
    Een hele andere theorie over de corona, wat is jullie mening erover? Ik weet werkelijk niet wat ik wel en niet moet geloven. Wel geloof ik dat corona niet door een vleermuis komt maar echt de wereld in geholpen is.

2. Roebus

Roebus Actief lid

Feb 15, 2019
    117
    142
    43
    Die filmpjes staan er ook allemaal in het nederlands. Je heb deel 1 t/m 4. Erg interessant allemaal!

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,191
    16,523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Waarom denk je dat corona de wereld in is gebracht?
    Als ze de mensheid hadden willen uitroeien dan hadden ze echt wel een ander virus de wereld ingebracht ;)

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,905
    3,933
    113
    En waarom zou corona de wereld in zijn geholpen dan?

Ik kan echt niet iets geloven als ik er niet een onderbouwing bij kan bedenken. En dat kan ik hierbij echt niet hoor. Ik fantaseer wel eens over complotten ala The Truman Show, maar er echt in geloven nee.

Ziektes die hele volksstammen uitroeien zijn van alle tijden. Pest, pokken, mazelen, mexicaanse griep, sars, mers en nu corona. Alleen is de medische wetenschap natuurlijk ondertussen een stuk verder ontwikkeld en is het minder normaal dat er veel mensen overlijden.
    Ik geloof namelijk wel dat de natuur zichzelf opruimt en de overbevolking zichzelf op een gegeven moment gaat 'oplossen'. Niet in 1 klap, maar wel door de tijd heen. Er moet ergens een stop zijn in de groei van alles.

5. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Corona zorgt ervoor dat er minder ouderen en zwakken zijn. Misschien daarom?
    Ik weet het ook niet hoor... Weet niet wat ik wel en wat niet moet geloven

Jes88, Evanesco and Anouk2005 like this.
  6. amdaa

amdaa VIP lid

Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Ik vind het altijd wel interessant om deze meningen te horen.

Hoe is je gedachte gevormd?

Door wie is het in de wereld gebracht? En met welk doel?
    En waarom precies een vorm van de Sars virus (waar al decennia tig soorten van rond gaan), en bijv niet een volledig nieuw veel dodelijker virus?

GossipGirlxoxo and citroenrasp like this.
  7. Roebus

Roebus Actief lid

Feb 15, 2019
    117
    142
    43
    Deze virus is in de wereld gekomen door de elite . Met als doel minder mensen en nieuwe vaccinaties met een chip erin. Bill gates is de hoofdsponser van de WHO en de vaccinaties. Bill gates heeft letterlijk gezegt dat hij graag een chip in de vaccinaties wilt en dat dat verplicht wordt. Het is zeker een virus wat men niet moet onderschatten maar er wordt ook heel veel angst gezaaid waardoor er 2 kampen onstaan heers en verdeel. Die 2 kampen staan recht tegen over elkaar. Ondertussen komt het goed uit dat iedereen binnen zit want dan kan de 5g geïnstalleerd worden in alle landen. Meeste mensen willen geen 5g maar je kan niks doen want je kan niet demonstreren en een referendum is afgeschaft nadat het volk het niet met het kabinet eens was. Er zijn te veel dingen aan de hand kliklijnen boetes enzovoort, ik vind het zelf te ver gaan allemaal.
    Wanneer is de lockdown afgelopen? Als de corona helemaal weg is of als er nog maar 20 doden zijn? Wanneer vertellen ze ons wanneer we weer “open” gaan?

Jes88 and Vergeten like this.
  8. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Nog een theorie :p deze virus hebben “ze” bedacht zodat er vervolgens een zogenaamde corona app op onze telefoons geïnstalleerd kon worden om alles en iedereen zo in de gaten te houden! :o:

goblins, Ongeduldig90 and LaLune like this.
  9. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Nou normaal zag je nooit op fb dat er vleermuizen, ratten en allerlei andere rare dingen werd gegeten en ineens zag je allerlei filmpjes en ineens was er corona.
    Dat vond ik het meest rare eraan.

Of het expres in de wereld is geholpen of per ongeluk dat weet ik niet maar vind het gewoon verdacht.

10. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,873
    7,937
    113
    Ik zie een grote link met Facebook en complot theorieën, misschien wat minder op Facebook kijken en al helemaal geen conclusies trekken uit wat je daarop allemaal ziet.

11. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Dat ze in die landen alles eten wat los en vast zit is volgens mij algemene kennis. Dat de filmpjes juist nu meer gedeeld worden is ook heel normaal.

Juffie26, Ysabella, LaLune and 11 others like this.
  12. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    En omdat het niet op Facebook opdook in jouw feed, bestond het niet? Of hoe moet ik dit nu begrijpen?

Ysabella, Thirza78, Zara75 and 5 others like this.
  13. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Zo de complot theorieën schieten weer als paddenstoelen uit de grond...

Met alle gevolgen van dien. Die lui die hier in geloven zijn al zo snugger dat ze in NL allemaal 4g palen in de hens steken :roflmao:

Als 5g de wereld populatie zou uitroeien of iedereen permanent de griep zou geven dan dan zou de wereld behoorlijk leeg en saai worden. Je hebt niks aan een zieke populatie.

Ik vind het allemaal nogal vergezocht. En denk dat dit soort gedachtengangen gevaarlijker zijn dan dat hele Coronavirus.

14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Dit is toch ook een beetje het probleem van de complotdenker. Het onmogelijke aan elkaar proberen te koppelen tot een soort van plausibel verhaal. ;)

15. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Ik geloof nergens in en ik kijk wel hoe het allemaal loopt maar vind het gewoon wel leuk om allemaal te lezen en zien hoe anderen erover nadenken. Ik volg het RIVM en WHO en daar laat ik het verder bij.

Mar76, jessy77 and amdaa like this.
  16. amdaa

amdaa VIP lid

Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Hier kan ik dus echt kwaad om worden.
    Dat mensen dit soort dingen geloven moeten ze zelf weten, maar blijf af van andermans infrastructuur... Ik heb nu familie wonen in het 5km-gebied van zo'n afgebrande mast. Ze zullen maar net op het verkeerde moment 112 nodig hebben :mad:

17. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113

Deze is ook goed

Zara75, Mar76 and Huismuisie like this.
  18. Mar76

Mar76 Actief lid

Mar 4, 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Helemaal mee eens, afblijven!
    Als ze echt in brand gestoken zijn en met deze reden, vind ik dat trouwens een hele zorgelijke ontwikkeling... (dat sommigen obv dergelijke complottheorieën tot zulke acties over gaan).

19. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Er stond fuck 5g op een kast geschreven.

Maar er zijn er deze week in NL alleen al 5 in vlammen opgegaan. De branden waren in elk geval aangestoken.

Ik vind het enorm zorgelijk. Behalve dat je met je poten van andermans spullen afblijft en je ook serieus mensen in de problemen helpt wanneer je niet meer kan bellen. Lijken deze mensen dus niet in staat om te begrijpen dat hetgeen ze in de fik steken nog niet eens hetgeen is waar ze het op gemunt hebben.

https://www.bndestem.nl/roosendaal/brand-bij-twee-zendmasten-in-oudenbosch-politie-gaat-uit-van-brandstichting~ac5b714e/

Vero0504 and Syane like this.
  20. Mar76

Mar76 Actief lid

Mar 4, 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    De signalen wijzen inderdaad zeker die kant op, ik ben alleen altijd wat voorzichtig met conclusies trekken, vandaar mijn 'als' ;).

Jouw laatste zin is precies wat ook ik er enorm zorgelijk aan vind! Dat mensen gevoed door complottheorieën over gaan tot zulke extreme acties.

Er zijn volgens mij steeds meer mensen die het gewone nieuws niet meer volgen, omdat dat volgens hun gemanipuleerd wordt. En die mensen halen hun nieuws vervolgens alleen maar van Facebook (die vooral dingen toont waar je interesse in hebt!) en naar mijn mening zeer bedenkelijke sites.

Zeer zorgelijke ontwikkelingen helaas.

Huismuisie likes this.

Share This Page