Hallo allemaal, Ik ben 8 weken zwanger en heb de laatste 2 dagen onwijs veel steken in mijn buik, en daar word ik echt gek van! Ik weet dat alles in orde is met de baby, door verschillende echo´s, maar toch maak ik me zorgen! Wie heeft hier ook last van? Of wil kan me hier wat meer info over geven!? DANK JE WEL!
Dat is bandenpijn... en hier ga je vast niet vrolijker van worden,maar het wordt nog erger. Doordat je baarmoeder nu groeit, en alles een plekje zoekt in je buik wordt er aan je banden ( spieren) getrokken. Hoe groter/zwaarder je baarmoeder wordt,hoe meer hij aan die banden gaat trekken. Nog een paar weekjes en dan wordt het minder. Later in de zwangerschap kreeg ik er weer meer last van. Succes !
Heb ik ook gehad met 8 weken. IS niet prettig! Ben nu 2 weken verder en heb het nu al bijna niet meer. En nu denk ik weer; he, waarom voel ik niets? Ga ik me daar weer zorgen over maken
ik heb hier ook last van, maar is dit niet raar? Zaterdag ben ik pas 7 weekjes! En zo groot is het kindje toch niet waarvoor er iets moet wijken?
Hoi Leonie Ik had ook steken in mijn buik en heb dit aan de gynaecoloog gevraagd. Het antwoord is simpel. In een korte tijd groeit je baarmoeder van de grootte van een kippenei ( voor zwangersch) tot maatje grapefruit ( 8 wkn zwangersch). Het is dus niet raar dat je dit ook merkt! Maak je geen zorgen. Ze zeggen dat je je pas zorgen moet maken als je echt hevige pijn hebt wat gepaard gaat met bloedingen. Liefs
Wauww! Echt waar? Had er echt geen id van dat er al zoveel gebeurt in zo'n enorm korte tijd! Super! Dankjewell! liefs leoniee.