gijs wil niks anders drinken dan zijn mama's bv ik heb tot nu toe geprobeerd: dixap, water, roosvisee, thee, taxi zonder suiker. maar niks wil hij ik heb ook geprobeerd uit uiteraard een fles, tuitbeker, beker zonder tuit, hij weigerd het en draait zijn hoofd echt weg. hebbel jullie nog tips? liefs nickyz
Herkenbaar... hier ook een grote borstvoedingsfan gehad. Pas met 11 maanden toen ik zelf wat minder besloot te voeden overdag ging er eindelijk wat meer vaste voeding en ander drinken in. Alsof hij wist 'ja dag, ik ga geen water drinken.... straks krijg ik het betere werk!'. En als je het eens in een flesje geeft? Of borstvoeding in een tuitbeker om uit te proberen?
Nicky, Karsten wil ook niets anders dan zijn fles met melk. Water, sap of wat anders vergeet het maar. Het enige waar hij wel wat van wil drinken is uit mijn glas waar ik zelf ook uit drink. Dus drink ik bijna zelf het hele glas leeg en dan giet ik bij hem een beetje in zijn mond. Loopt wel weer de helft eruit maar de andere helft slikt hij door. Er is mij altijd verteld dat als ze echt dorst hebben naast wat ze normaal krijgen ze echt wel gaan drinken. Ik ben ook geen grote drinker en zit rond de 1 liter per dag.
sam wil pas wat anders sinds ze haar eigen beker zelf vast mag houden daarvoor was het ook alleen maar melk
Hier hetzelfde als bij Senninha, mijn zoontje wil niks anders drinken dan melk en wil ook niet uit een tuitbeker of wat anders drinken alleen maar uit het glas waar ik ook uit drink... dus ik drink ook de helft en hij krijgt de andere helft uit het glas Mijn zoontje drinkt ook weinig maar wel genoeg denk ik... heeft goede plasluiers altijd.
Dan is hij gewoon een zware melkfan. Maar als hij de tuitbeker zo doorkrijgt, dan heb je kans dat hij straks ook wel wat anders eruit wil drinken.