Hallo Eveline, Ik heb wat vraagjes over de voeding waar ik erg onzeker over ben. Mijn zoontje is nu bijna 4 weken oud en weegt ongeveer 4110 gram. Ik heb de afgelopen weken gedeeltelijk borst en kunst voeding gegeven (Nutrilon hypoallergeen) Ik ben nu gestopt met borstvoeding en geef nu 6 flessen van 120+4. Kan ik over stappen op de nutrilon standaard want ik had begrepen dat hypo een hele goeie combi is met BV maar dat geef ik nu niet meer. En hoe gaat dit dan te werk? Mijn zoontje is erg hongerig en we doen al een schepje jbpm door de voedingen mag ik al iets meer voeding gaan geven? Of is het slim om voeding voor hongerige baby's te halen? Alvast heel erg bedankt voor het lezen en antwoorden. groetjes Luna86
Hallo Luna86, De hypo allergene voeding wordt gegeven aan kindjes waarbij in het gezin allergieën voorkomen. Als dat bij jullie niet het geval is, dan kun je zeker ook op de Standaard voeding overgaan. Je kindje drinkt precies de hoeveelheid die past bij zijn gewicht op dit moment. Je kunt het beste eerst overgaan op Standaard voeding en dan bekijken of je kindje een voeding voor hongerige kindjes nodig heeft. Groeten Eveline