Hallo, Ik begin me zorgen te maken over mijn lijf. Ik ben in november '13 gestopt met de pil en vanaf dat moment iedere 29 dagen ongesteld geworden. Tot medio april met condooms gevreeën en vanaf dat moment dus zonder. Op 3 april begon mijn laatste menstruatie en sindsdien dus twee menstruaties gemist. Ik heb enorm opgezette borsten, ben heel warrig en emotioneel, een opgezette buik en de neus van van een speurhond. Maar: urinetesten blijven negatief. Ik heb de dipsticks van Sensitest en de KV testen gebruikt. Gisteren heb ik bloed laten prikken, maar de uitslag duurt een volle week. Ik ben overigens onder behandeling van een gynaecoloog en reumatoloog i.v.m. een auto-immuunaandoening. Mijn medicatie voor deze ziekte heb ik gestaakt (daarom ook tot medio april condooms gebruikt). Wie oh wie herkent zich hier in? Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Alvast hartelijk dank!!!
Hoi hoi, Ik slik geen medicijnen maar bij mijn tweede werd ik ook ineens niet meer ongesteld en testen bleven negatief.. Dacht soms ook echt symptomen te hebben maar na 4 maanden bleek ik toch zwanger te zijn.. Was toen 6 weken zwanger.. Had dus uiteindelijk toch een eisprong ergens gehad maar gewoon heel laat. Je hormonen kunnen best een keer op hol slaan! Geef de moed niet op! Hoop op een positieve uitslag voor je!
Dankjewel voor je reactie! Pfff erg he, en je vraagt je constant af of je zwanger bent. Ik heb inmiddels een klein vermogen aan testen er doorheen gejast (ben ik nu ook mee opgehouden hoor). Fijn om te lezen dat je eisprong wel gewoon doorging, ik denk dat dat bij mij ook zo is, omdat ik vorige week en deze week een LH-ovulatietestje heb gedaan. Vorige week was het streepje donker, deze week licht. Cyclus is dus echt van het padje, want ik had afgelopen week ongesteld moeten worden. Nou ja...we wachten rustig af. Superfijn dat het bij jou toch gewoon raak bleek te zijn!