andere vraag decapeptyl en menstruatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda18, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda18

Linda18 Actief lid

18 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lange schema dat ik nu volg is net iets anders dan in het ziekenhuis waar ik voorheen onder behandeling was. Nu moet je bellen wanneer je ongesteld wordt (na het pilgebruik en tijdens het gebruik van decapeptyl). Ziekenhuis geef aan bij eerste roodverlies. Maar nu weet ik van mijzelf dat ik na het pilgebruik en het gebruik van de decapeptyl alleen maar bruinverlies heb (heb al 6 eerdere ivf behandelingen gehad en nog nooit rood verlies gehad tijdens die periode). Zijn er meer mensen met alleen maar bruinverlies na pilstop en gebruik van de deca??

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Heej, jeetje jullie gaan de zevende ivf doen, heftig meis!

Ik ben met een vierde ICSI poging bezig.

Vorige week maandag 30 sept slikte ik de laatste pil en op donderdag drie oktober startte de deca.

Werd op vrijdag ongesteld. Tegen mij zeiden ze dat je wat roze zou kunnen verliezen. Maar ik ben echt ongesteld geworden. Dus ik gisteren ochtend in paniek gebeld met het UZG dat ik ongesteld ben ipv roze verlies. Maar das dus ook goed.

Je kan denk ik dus oko alleen bruin verlies hebben onder invloed van de deca?

Anders bel je ze op en vraag je het gewoon? Heb ik ook gedaan. Scheelt weer een berg zorgen ;)

3. Linda18

Linda18 Actief lid

18 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg van het zkh antwoord dat ze echt roodverlies verwachten. Indien het bruin is moet ik met hen overleggen. (Na 6 ivf pogingen weet ik ondertussen dat het geen roodverlies gaat worden)

Deel Deze Pagina