welke winkel voor hyd. luiers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Femke82, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke82

Femke82 Lid

1 nov 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij welke winkel verkopen ze prettige hydrofiele luiers, van goede kwaliteit?
    Welke vindt jij het fijnste in het gebruik? Die van de Hema? Van de Zeeman? Die je koopt bij babydump? etc......

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik ben altijd heel blij geweest met Hema.. fijne kwaliteit en niet duur

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hema!!

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

5. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik heb ze van de prenatal, hema en kruidvat en heb ze gewassen en liggen nu allemaal op 1 stapel maar vind ze eigenlijk allemaal wel goed.

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    HEMA, die van de prenatal rafelen zo...

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hier ook die van de hema! niet duur en heel fijn!

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb verder nog geen ervaringen met hydrofiele luiers omdat dit ons eerste kindje is, maar ik heb de luiers van de V&D.

9. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze van de hema, ikea, wibra en zeeman.
    Ik vind die van de ikea het fijnst, en ook die van de hema zijn ok. Die van de zeeman worden een beetje stug terwijl ik ze toch allemaal tegelijk was.

Ik vond het trouwens het leukst om hydrofiele luiers in verschillende kleuren en met verschillende motieven te kopen.. die witte zijn maar zo wit. Misschien een tip voor jou! Ik word nog steeds helemaal happy als er een hydrofiel met diertjes erop onder mn zoontje zn hoofd ligt in de reiswieg! Is ook leuk op foto's ;) Bij de ikea hebben ze leuke prints!

10. guusje2001

22 apr 2008
    56
    0
    0
    Valkenswaard
    hier die van de Hema, die blijven goed

11. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Hema. Ze blijven mooi en niet te stug. Ik zou een aktie afwachten, dan zijn ze weer net wat goedkoper.

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

V&D. Deze bevallen mij het allerbeste

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wibra leuke prijs. leuke kleurtjes licht roze wit en donker roze ook in een blauwe variand te koop

14. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Ik vind die van de hema (de goedkoopste, zo'n gele verpakking) helemaal niet fijn. Ze rafelen en "krullen" op in de droger zodat je er echt je best op moet doen met het strijken:x!

Ik vind die van het kruitvat het fijnst maar die verkopen ze niet altijd maar als ze ze hebben dan ga ik er zeker een heleboel bij kopen. Deze hoef je namelijk nauwelijks te strijken en zijn lekker zacht.

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben ze van de Prenatal. Bevallen ons prima, en worden voor van alles en nog wat gebruikt. De oudste die we hebben worden nu na 2.5 jaar gebruik overigens wel dunnetjes (waarschijnlijk door de droger??) en gaan dus weg, van rafelen nooit last gehad.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ze hebben nu leuke met een printje bij de Wibra.

17. Seth77

Seth77 Actief lid

1 jan 2010
    160
    0
    0
    Holland
    Wij hebben de hydrofiel luiers van Prenatal o.a. met Nijntje afbeelding.

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

ff een tip: je moet hyd. luiers niet strijken dan strijk je de vezels dicht waardoor het minder goed vocht op neemt.

ik heb hyd. luiers van prenatal maar nog niet gebruikt dus geen idee of ze goed zijn :p

19. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

heb alleen maar hydrofiele luiers van de hema... zijn prima en doen het (na 2,5 jaar intensief gebruik) nog steeds goed... (hier wordt het voor alles gebruikt. Poetslap (voor het gezichtje en de handjes), snotlap, tutteldeken, onderleggertje als ze drinken in bed krijgen (als ze ziek zijn enzo) )

En ik heb ze ook met printjes en gekleurd enzo hoor.. gewoon van bij de hema

20. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Hema !!
    En van de kruidvat/trekpleister (deze zijn regelmatig in de aanbieding en bevallen we super goed !!)

Deel Deze Pagina