Als je iedereen zo uitgebreid vertelt wat je hebt en hoe hard je er voor hebt gewerkt enz enz. dan snap ik best dat ze daar niet op zitten te wachten. En ik denk niet dat dat door jaloezie komt En zoals je leest ben je lang niet de enige vrouw hier die het prima voor elkaar heeft, dus het is echt niet nodig dat je daar zoveel poeha over maakt in bijna elk topic... Ik zou zeggen praat over leuke dingen en dat hoeft echt niet altijd met geld te maken te hebben Groetjes Doris
jeetje... ben er beetje stil van... van alle verschillende reacties dan... Kan iedereen wel begrijpen maar ik denk zelf het het belangrijkste is om jezelf de vraag te stellen of alle dingen die je opnoemt alleen "dingen en spullen" zijn of dat het onderdeel van jou is... snap je wat ik bedoel? simpel voorbeeld: als ik morgen alles kwijt zou raken wat ik heb, tuurlijk zou ik dat erg vinden, maar het zou mij niet minder maken als persoon zijnde. Ik ben dan nog steeds dezelfde persoon alleen met minder bagage liefs, Marlene