Sinds het is afgekoeld heb ik ontzettend last van hoofdpijn, wat zich gister uitte als een migraine. Ik heb hier vaker last van, als het weer veranderd. Ongeacht of het koud of warm is. Je zou bijna zeggen dat dit met de luchtdruk te maken heeft. Wie heeft hier ook last van?
Yep, hier nog een. Van de warmte of koude heb ik geen last, maar de overgang van het een naar het ander is altijd prijs. En tegen de tijd dat ik hier weer aan gewend ben zal de volgende hittegolf zich wel weer aankondigen. Ach ja...mee leren leven...
Mja, maar probleem is dat ik in die periode ibuprofen als smarties slik. paracetamol werkt sowieso niet. Het lijkt ook alsof het met de jaren steeds erger wordt...
Hier helpt niets. Het is meer het idee dat het "eventueel, misschien blabla" zou helpen. Inderdaad dus erg moeilijk om niet (te) veel van dat spul te slikken. Bij een overgang naar warmte wil een duik wel helpen. Ik duik namelijk maar kan ook geen dagen in het water blijven. Dus tijdelijk verlichting....moet ik wel de puf verzamelen om met zo'n hooppijn mijn spullen in de auto te laden. Momenteel gaat het weer iets beter. Heb er met het opstaan meer last van dan in de loop van de dag.
Ik heb altijd wel hoofdpijn als het warm wordt, maar gelukkig niet als het weer afkoelt. Wat ik wel heb (ook raar) is dat ik jeuk krijg aan een litteken op mijn handpalm als er onweer in de lucht zit.
Hmpf... heel de dag niets gedaan, paar uur geslapen, maar nog steeds het gevoel alsof er een baksteen op mijn voorhoofd ligt...
Dat kan idd goed aan de luchtdruk liggen, ik heb dat altijd wanneer er onweer in de lucht hangt, zodra het begint, trekt mijn hoofdpijn weg.
Hier nog eentje... Heel vervelend! Even een kleine waarschuwing voor ibuprofen: dat schijnt heel erg schadelijk voor je slokdarm en maag te zijn! Ik gebruikte het ook veel en kreeg heel erge maagklachten. Moest het eigenlijk niet meer gebruiken, maar is het enige wat werkt. Dus nu mag ik het heel beperkt hebben, maar dan moet ik altijd zorgen dat ik ook iets anders, dus een beetje voedsel of melk ofzo, in mijn maag heb.
Heb net even toen ik me beter voelde mijn paard gereden. Maar nu hang ik weer tegen de hoofdpijn aan, en ben ook nog eens duizelig... GRR! wat is dit vervelend zeg!
Komt inderdaad door de luchtdruk. Heb hier ook vaak last van. Bovendien krijg ik dan ook pijn in m'n handen en voeten. Meestal als het gaat regenen of heel warm wordt. Voel me soms net een lopend weerstation. Hoewel ik die klachten liever niet erbij heb natuurlijk
Ik heb het sinds maandag ben heel erg verkouden, keelpijn, koorts, hoofdpijn en heel erg benauwd ( ivm astma ) echt niet fijn eerst was het bah bah wat is het warm en nu is het bah het regend en wordt weer koud Het is nooit goed hier in nederland liefs winnie
Je zegt dat je ibuprofen als smarties slikt. Weet je dat er een maximum aan zit van ik meen 3 per dag. Als je hier overheen gaat, kun je nog meer hoofdpijn krijgen, duizelingen en misselijkheid. Je kunt beter naar je huisarts gaan en vragen om speciale medicijnen.
Ja, ik bedoel, ik wacht het altijd af of het afzakt. Meestal zakt het helaas niet af. Dan moet ik minimaal 600 of 800 mg innemen, wil het werken. En dan neem ik max 2 x per dag hoor, en op een volle maag