Nou die 34 graden en meer vond niet echt geweldig maar zoals het nu is vind ik helemaal niks, het regent hier echt om het half uur en we hebben nu iedere dag wel een onweersbui gehad. Van mij mag het nu wel weer ophouden met regenen hoor. Ik hoop maar dat het volgende week zaterdag droog is dan is mijn ventje jarig en zou ik graag buiten willen zitten, staan mijn huis niet op zijn kop. Soory hoor moest even klagen Gr Noesje
Het is ook inderdaad allebei tien keer niks hoor, mijn zoontje heeft nu nog 1 week vakantie, dus het zou idd wel leuk zijn als we nu nog even lekker weer krijgen.
Ja grrrrrrrrrrrrr Ik heb dus in die hitte gewerkt!! Wij hebben geen airco in de winkel, was echt bloedheet. Maar ik mezelf troosten met ach joh, jouw tijd komt nog, je heb het nog te goed. En nou heb ik dus straks om 21.00 vakantie , 3 weken en jawel hoor!! Regen...................... Monique
En ja hoor het giet hier weer :x Nou ik moet zou naar mijn werk lopen (ong 5 minuutjes) dan zal mijn broek weer lekker nat zijn aan de onderkant. :x
Ik vind het HEERLIJK! Lekker die onweersbuien en stortregens, harde wind... Marije geniet (en de kinders ook)
Nou de tempratuur vind ik best maar die regen vind ik toch echt niks hoor Als ik kijk naar de kids hier in de straat die vervelen hun eigen rot want ze kunnen niet buitenspelen in de zomervakantie.