Andere weggebruikers pfffff

Discussie in 'De lounge' gestart door Magda, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Zo:$:$ die had ik zijn autosleutel afgepakt en de politie gebeld om zijn rijbewijs in te nemen of even een flink gesprek met hem te voeren!:$:$:$

2. rums

rums Niet meer actief

Oj verschrikkelijk! Vind het best als je enorm hard rijd en een toekomstige boomklever wilt worden. Maar dan wel op een verlaten weg zonder verkeer of wat dan ook.

Gisteren was mijn man nog in zijn werkbus. Fietst er iemand voorbij dikke kras op de auto van 30 cm. Dus hij sprak die vrouw aan over de schade beweerd die vrouw bij hoog en laag dat zij het niet gedaan heeft. Terwijl mijn man er gewoon bij stond! Die vrouw is er vervolgens snel vandoor gegaan

3. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Bij zulke gastjes ga ik altijd mee doen met gas geven. En zodra hrt licht op groen springt kalmpjes optrekken en hun zien optrekken als een malle. In de hoop dat zij een bekeuring krijgen...
    Wat ook leuk is zijn de blikken die je toegeworpen krijgt bij het volgende stoplicht. Ik zwaai dan altijd ff vriendelijk...:D

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Een paar jaar geleden zat ik bij iemand achterop de brommer, en wij rijden langs 2 auto's die al hevig met elkaar in discussie waren (geen idee waarover). We waren al netjes wat afgeremt zodat we niet te hard er langs zouden gaan, en zijn gewoon doorgereden. Wil ik me verder niet mee bemoeien.
    Na een minuut zit opeens één van die auto's vlak achter ons en helemaal gek te doen. Uiteindelijk dwong die auto ons een straat in te gaan en daar reed hij ons zo de weg af, dus we moesten wel stoppen. Die man stapt uit, dus wij netjes afgestapt om te vragen wat er aan de hand was. Begint die man zomaar opeens in te slaan op mijn bestuurder.
    Zijn dochtertje zat ook nog in de auto, en gelukkig hebben we zn kenteken opgeschreven en hebben we aangifte kunnen doen.

Was een heftige ervaring, mijn bestuurder is er gelukkig goed vanaf gekomen. Maar heb er zeker een paar nachten slecht van geslapen.

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha! Dat deed ik met mijn mini ook altijd. Ik had een oude, maar wel met een stevige motor erin. Stonden er vaak van die opgeschoten gastjes te gassen naast me voor t stoplicht. Want ja he, zo maak je natuurlijk indruk op een meisje in een kleine mini. ;) Jammer voor hun dat ik altijd veel sneller weg was dan zij!! En dan bij een volgend stoplicht de duim omhoog naar me, hihi! ;)

Maar oh wat heb ik een hekel aan bumperklevers enz. Of iemand die uit z'n parkeerplaats weg wil rijden en mijn auto nog even raakt. En dan zeggen dat er niets aan de hand is, als ik m aanspreek. Uhm, niet? U zat anders tegen MIJN auto aan! :x

Deel Deze Pagina