3 kinderen vervoeren op fiets

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Binnenkort gaat de middelste ook naar de basisschool en moet ik 3 kids vervoeren op de fiets
    Onze oudste raakt snel in paniek als ze moet op of afstappen als er een auto/fiets aan komt
    Hoe doen jullie dit met 3 kinderen?
    Ik zie ook weleens een soort kinderfiets achter een fiets hangen hierbij hoeft het kind dan zelf niet te sturen
    Iemand hier ervaring mee?
    Een bakfiets heb ik ook al aan gedacht maar ben bang dat ik de draai in de steeg niet kan krijgen

2. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Of gewoon een karretje achter je fiets hangen?

Kunnen vaak 2 kinderen in,1 achterop je fiets,en 2 in de fietskar. Probleem opgelost!

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik zie hier soms een mama met een ssort bakfiets voorbij komen. Het is iets groter en ze heeft er 2 kleuters in en een peuter. Ze zitten heerlijk en dat ding, ik weet niet hoe het heet ziet er ook erg leuk en makkelijk uit. Het heeft veel kleuren en zit net als een bakfiets ongeveer vast. Het is ook overdekt dus ideaal
    Voor als het regent.

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    kan de oudste zelf niet fietsen????

5. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

De oudste ( 6 jaar) fietst op haar eigen fiets naar school en ik heb dan de jongste ( 4 jaar) achterop. Ik zou eerder ervoor kiezen om de oudste te leren fietsen in het verkeer, dan opzoek gaan naar alternatieven. Maar ik kan me voorstellen als je in een drukke stad woont het toch anders is.

Dan inderdaad een bakfiets of een fietskar ( laatste optie is goedkoper)

6. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

De oudste (6,5 jaar) en middelste (bijna 5) fietsen zelf naar school. De oudste voor mij en de middelste naast mij. De jongste zit voorop en mijn gastkindje achterop. Dit gaat al een jaar prima.
    Ze luisteren prima naar me en weten dat fietsers voorzichtig moeten zijn.

Deel Deze Pagina