anderehalf jaar en te zwaar?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vicki1991, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.929
    3.945
    113
    Totdat ze zien dat jij als ouder iets drinkt met een andere kleur dan water... Dan willen ze dat ook.

2. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    aan onze klein man is er nietheel veel van te zien hij heeft geen vetlagen ofzo, wel een mooi bollebuikje ( hij loopt met zijn buik navoren.... echt net zijn vader.. die doet het ook haha) en die lekkere spekbeentjes. Maar als we terug kijken naar de fotos van ons als babies dan lijkt hij indd op ons toen wij zo jong waren dus dat zal wel goedkomen. Papa is natuurlijk stevig van bouw en ik vrij slank dus het kan nog alle kanten op.

3. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    DL is natuurlijk alweer 4 en een half, maar zij heeft bvb altijd te licht gezeten, op de -1 lijn.
    Hier is eigenlijk nooit moeilijk over gedaan, ze keken naar haar eigen lijntje, en dat volgde ze perfect.
    Als jouw zoon dat ook doet is dat (voor zover mij verteld is) voldoende en gewoon goed. Als de lijn opeens af begint te wijken is er vaak echt pas iets aan de hand.
    Maar dat is de uitleg van mijn cb :) Sowieso vond ik mijn cb heel erg chill, als ik alle verhalen van andere mensen mag geloven (horrorrrr)

Mijn dochter had ongeveer hetzelfde eetpatroon, alleen veel minder melk, ik schenk altijd (nog steeds) een klein laagje in, en ze mag bij schenken maar ik hooi haar bekertje niet helemaal vol.
    Als het zomer is kan je ook meer, dan stonden hier de bakken met watermeloen, ananas, liches en andere fruitzaken klaar in de koelkast, en als ze iets wilde dan kon ze daaruit snaaien zoveel als dat ze wilde.
    Ze mocht een snoepje of koekje wanneer ze maar wilde, maar dat was juist omdat ze geen snoeper was, nog steeds niet, fruit kon ze daarentegen de hele dag wel tussendoor eten.
    In de winter val je toch al snel terug in appel, peer, banaan, zeker als je het een beetje betaalbaar wilt houden. mango is er trouwens nog wel in overvloed en dat is hier zo'n beetje de kaskraker haha.

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mijn zoontje is nu bijna 16 maanden en woog de laatste keer op het cb 12,5 kilo en was 86 cm lang.
    En hier geen gezeur over zijn gewicht.
    Heb sowieso nooit gezeur op het cb..
    Maar wat hebben ze nou precies gezegd dan?

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.185
    10.760
    113
    Maar je cola en wijn krijgen ze toch ook niet? En drink je zelf zoveel limonade dan?

Wij hooguit bij het eten soms, en dochterlief van 2,5 weet dat priklimonade voor grote mensen is. Ze krijgt soms ranja of diksap maar drinkt net zo lief water of melk, of soms een sapje. Vandaag toen we buiten wat aten had zij een fristi (krijgt ze van mij nooit, papa had t gehaald) maar had liever mijn water. Ze wil vaak thee als ik het ook heb, maar drinkt t meestal niet op. Als dreumes liep ze vaak de hele dag aan een rietjesbeker met water te lurken. Gewoon als de standaard introduceren!

Deel Deze Pagina