goed ziek na operatie

Discussion in 'Baby en dreumes' started by priscilla1987, Feb 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden mijn dochter is gister geopereerd..maar is er goed ziek van gister constant spugen niet uitgedroogd wij naar ziekenhuis naar huis met ors ze is nu meer moe dan wakker eten is er weer uitgekomen en drink maar 50 cc van de 200..

boterham 1 hapje en verder niks en die stomme artsen grijpen niet in ze lig nu al op bed terwijl ze nog wakker is normaal heeft 39,5 koorts zetpil gegeven al..ze bellen straks op hoe het gaat nou ik kan wel janken...ze is zo witjes ook..weet ff niet meer wat ik moet doen..

(ze zeiden dat ze vocht moest krijgen als ze bleef spugen dus zijn gister eigenlijk voor niks naar ziekenhuis gereden want andere kinderen die spuugde 15 keer per dag en jenna niet)dus neem haar maar mee naar huis gaat het dan..en ik weet hun weten het goed maar ik krijg steeds minder vertrouwen in hun sinds het ziekenhuis gefuseerd is)

2. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Ocharme. Ik heb even gemist waar ze aan geopereerd is, maar 50 cc is ook al heel goed hoor! Is toch heel heftig voor zo'n kleintje, een operatie.
    Sterkte, hou het maar goed in de gaten.
    (Als je je zorgen maakt, anders ff huisarts langs laten komen op huisbezoek?)

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Bij koorts na een operatie altijd terug contact opnemenm hopelijk heb je dat nu ookal gedaan. Beterschap en sterkte.

4. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Is het niet van de narcose geweest?
    Hoe is het inmiddels met haar?

Share This Page