hmmm ik vind het bij mij persoonlijk deze zwangerschap erg meevallen! niemand zit zomaar ongevraagd aan mijn buik behalve mijn man en dochter.... heerlijk! (ff afkloppen hoor)
heb het nooit gehad, alleen 1 keer een collega die dat telkens deed, heb toe gezegd dat ie daarmee op moest houden.
Ik heb er eigenlijk ook nooit echt last van gehad. Wel eens dat vrienden of familieleden aan m'n buik zaten, maar daarbij vind ik het niet erg. Zodra vreemden het gaan doen zou ik er wel wat van zeggen hoor.
Ik vond het niet erg hoor. Hoewel: nu ik er over nadenk, hebben alleen vrouwen aan m'n buik geaaid (ok, wel m'n man en zoons) maar verder geen andere mannen.
ik heb dat 'do not touch' shirt al liggen voor als mijn buik dikker wordt. moet er níet aan denken dat mensen zomaar aan me gaan zitten, jakkes! ik doe het zelf ook nooit bij zwangeren. kan me helemaal voorstellen hoe naar dat is!
Ik heb dat shirt ook al vanaf het moment dat ik een buik kreeg. Ik moet zeggen, het werkt! Als mensen het nog niet hebben gezien zitten ze vrij makkelijk en snel aan mijn buik, mede omdat ik niet zo'n gesloten type ben maar als ze eenmaal het shirt een keer gezien hebben is het ook gelijk helemaal klaar! IDEAAL
Bolbuikje, straks heb je zo'n lang shirt wel nodig Dat gewrijf over de buik wordt alleen erger naar mate die dikker wordt. Voel me af en toe net een boedah, alsof over de buik wrijven geluk brengt.
Bij mijn eerste zwangerschap flikte iemand het zelfs om aan de onderkant van mijn buik te wrijven! Hallo mens, daar zit m'n schaamstreek ja? Kan toch niet! En ook van die onbeschofte figuren die op je af komen gewaggeld alsof ze je buik willen inzegenen en dan vervolgens helemaal lyrisch gaan roepen dat ik een prachtig meisje zou krijgen (zag ik er zo erg uit dan?) terwijl ik 4 echo's op zak had waar duidelijk twee balletjes en een piemel te zien waren. Maar natuurlijk....
Ligt eraan wie het doet als het iemand is die ik mag heb ik er geen problemen mee. maar als het iemand is die ik niet zo leuk vind dan vraag ik ook gewoon of ze dat misschien willen laten
Gewoon ook even aan de buik van de ander zitten! Of net als ik: niet aankomen, want ik sla! (en dan daarna even uitleggen dat ik altijd mannen sla die ongevraagd aan me zitten...) Was alleen niet zo tactisch dat dit mn baas was, wahaha. Mag me toch niet ontslaan zolang ik zwanger ben
Wat lees ik nou...?! Ongewenste intimiteiten op het werk door de werkgever..... gatver... Dus mocht ie je ontslaan..... een aanklacht terug indienen..
Bij mij hebben ze het nog niet geprobeerd. Ze weten denk ik wel dat ze dat niet moeten flikken bij mij, want ze krijgen meteen lik op stuk De enige die wel eens aan mijn buik voelt is mijn zwager, maar hij mag dat (heb een hele goede band met hem). Waar ik wel gek van word is die ene collega op mijn werk, die elke keer als ze mij ziet uitroept: jeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuumiggggggggggg wat word jij DIKKKKK! Alsof ik het achtste wereldwonder ben of zo... En als dat nou één keer was, nee, ze blijft het doen. Dan zit ik haar serieus iets te vertellen, en dan begint ze ineens te lachen en zegt ze: jeetje, binnenkort pas je echt niet meer achter je toetsenbord hoor! Ehm...excuse me? Ik vind zulke opmerkingen dus niet leuk als ik in een serieus gesprek met je zit. Maar ik heb er nu wat van gezegd, en sindsdien houdt ze zich koest. En anders koop ik zo'n t-shirt met: "I'm pregnant...what's your excuse?"
whaaahahaha mikki77 die is goed ga ik onthouden! Bij de zwangerschap van mijn zoontje raakte ik er ook zo geirriteerd van. Mijn moeder hield zich altijd in die vroeg ook of ze even mocht voelen en een nichtje van mijn man vroeg het ook heel netjes. Maar een tante van mijn man als ze me zag zat ze aan mijn buik en zei dan hoe is het met mijn kleine kruimeltje? Het is haar kruimeltje helemaal niet en blijf van mijn buik af. En mijn schoonvader zat er ook altijd aan ik had er echt een pesthekel aan (contact met schoonouders is niet zo best) ik voelde me er gewoon niet prettig bij. vondt het te intiem ofzo weet niet maar leuk was het niet Ben nu weer zwanger en als ik eraan denk wordt ik toch weer gggrrrrrrrrrr ga dus heel wat leuke shirts en buikbanden kopen met duidelijke teksten
ik heb ook een tshirt, gekocht op internet met ongeveer 18 weken, en pas er nog steeds niet in. ben bang dat ik m pas met de bevalling aan kan..
Ik ben al vrij verlegen/gereserveerd van mezelf, denk dat dat ook scheelt. Ik zal een ander niet gauw uit mezelf aanraken. Anderen toen het ook niet zo vlug terug bij mij. De paar keer dat mijn moeder of schoonmoeder het doet, vind ik eigelijk heel lief en vertrouwd. Ook oudere vrouwelijke clienten (thuiszorg) voelen soms wel eens, en ach ik vind het zo lief dat ze zo meeleven met mijn buikje.... Het ligt er inderdaad wel echt aan van Wie je het kunt hebben. Mannen afblijven! behalve mijn vriend
Ik vond het niet erg. Als we een keertje naar de kroeg gingen werden mijn buik en ik door 50 mensen begroet! Ik begrijp dat sommige meiden dit niet prettig vinden maar ik heb er totaal geen problemen mee gehad.
ik ben daar heel duidelijk in, als ik met mensen praat die ik niet of nauwelijks ken en ze zitten aan mn buik zeg ik gewoon: wil je dat niet zomaar doen? niet op een boze manier ofzo maar gewoon dat ik daar niet op zit te wachten als iedereen zomaar aan mn buik zit
Ik denk dat zo'n buikband wel wat is. Moet zeggen dat ik een beetje introvert ben en dat ik dus snel met m'n mond vol tanden sta. En mensen die ik juist niet mag, die doen dat juist. Leuk om jullie reacties erop te lezen. Voel me dan zo'n muts, omdat ik dat niet leuk vind. Groetjes Tamara.