Anderen die aan je buik zitten.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Taby, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    jeetje, sommige mensen gaan écht ver! :confused:
    je kleren optillen, mén, hoe komt dat mens erbij? doet ze dat bij iedereen?!?

ik had het inderdaad ook terug gedaan, en er waarschijnlijk nog een akelige opmerking bij gemaakt in de trand van 'goh, bij jou groeit het ook al aardig. wordt het soms een tweeling?' (terwijl zij dan gewoon niet zwanger is, gnagna :evil: ).

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik ben in eerste instantie veel afgevallen, en daarna is idd alleen mn buik gegroeid. In de kraamweek had ik mijn eigen broeken alweer aan. En ik denk dat het deze zwangerschap gewoon hetzelfde is. Die grotere broeken heb ik eerst met riem gedragen en daarna zonder riem. En dus maar 1 keer wat nieuwe kleren hoeven kopen. En straks als ik ze niet meer nodig heb geeft ik ze aan een nichtje van mij, die die maat van zich zelf heeft. Maar idd als je zo groeit dat je elke maand nieuwe kleren moet kopen is wat overdreven ja ;)! En tot nog toe pas ik prima in mijn eigen kleren, mn eigen broeken zijn nu zelfs nog te los eigenlijk dus die buik straks komt van pas ;) ! Komt vast wel goed met die kleren! haha! Maarja dit is echt vreselijk off-topic!

Maar ik las over een shirtje dat omhoog gedaan werd door een 'vreemde', sow wat een aso zeg! Dat doe je toch niet! :confused: :confused: !

Liefs, Hanneke!

3. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    aaaaaargggghhhhhh wat erg zeg. :evil:

jeetje hier hou ik ook dus ook niet van.
    eigenlijk niet eens van (schoonouders) kan er niet goed mee opschieten:( hahahaha
    mijn eigen wel. :)

En zusjes,close vrienden.
    maar echt verder niemand moet spontaan gaan doen. :(

Bij mijn 1e kwam er ook opeens iemand aan mijn buik zitten,ik kan het gevoel niet beschrijven je bent al voor t eerst zwanger iets speciaal voor jou en je partner,gaat er iemand ongevraagd aan zitten en nog wrijven over mijn striemen aaaaaaaaaaaaaaaaaa pijnlijk en vervelend, :( :x
    Ik deed al mijn best om er niet aan et komen (het jeukte zo). :(

Ik heb gewoon gezegd van huh niet aan komen.na de bevalling mag je hem/haar zien.zonder aanraking dus ook. :oops:

En meestal ben ik wel eerder dan hun ga ik mijn handen over elkaar doen een kruising over de bobbel haahhhaa. :)

Ik zou het nu echt niet tof vinden als iemand dat zou doen.

Ik weet nu hoe het voelt (vreemde mensen niet fijn) maar je voelt je gewoon heel raar en beetje vies ofzo(tis tog iets intiems en persoonlijk) ;)

geen respect vind ik dan dat die personen hebben.

(wacht maar als de kleine er is,gaan ze ongevraagd met hun vieze handen in de wagen zitten bleeehhhh).
    heb ik ook gehad in de stad over zijn wangetje,

echt nu probeer wel wat harder te wezen,aaien over buik: Liever niet je hebt ook een eigen buikje aai daar maar over heen hahahhaha

en na de bevalling,nee doe maar niet hij/zij heeft allergie krijgt snel uitslag liever niet(tere huid)
    zei ik ook met Terence toen. :)

ZWANGEREN GEWOON JE MOND OPEN TREKKEN,wel beleefd over komen maar wel straight 2 the point. :p 8)

liefs loesmari

4. pipi2

pipi2 Lid

10 dec 2007
    36
    0
    0
    Als vrienden of familie even voelden dan vond ik het niet erg en als ik me die dag niet zo goed voelde en er geen behoefte aan had zei ik dat ook gewoon.

Vreemden die aan mijn buik zaten vertelde ik wel even waar het op stond!Daar houd ik dus echt niet van en dat zeg ik dan ook gewoon.

Tja, kun je verwachten als je geen toestemming vraagt. Wat denk je hoe ieder ander zou reageren als je ongevraagd aan die persoon zou komen?Dan hoeft het dus ook niet als je zwanger bent denk ik maar zo.

5. Tennes

Tennes Niet meer actief

Jeetje,

Ik ben nog maar net en voor het eerst zwangen. Ik lees dit topic met een soort groeiende afkeer. Daar heb ik nog helemaal niet bij stilgestaan dat mensen straks aan je buik gaan zitten. Ik snap ook niet waarom je dat zou WILLEN. Ik heb een aantal zwangeren in mijn omgeving en ik heb werkelijk nog nooit de behoefte gevoeld om aan hun buik te voelen. Jeetje, ik denk dat ik uit voorzorg dat t-shirt en die band maar ga bestellen.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Mijn puisterige, irritante, luide buurjongen zat gister zomaar vanuit het niets aan mijn buik! 'Even voelen of hij beweegt hoor!' Sodemieter op man, floepte eruit voor ik er erg in had. Maar echt, dat doe je toch niet? Ten eerste reageert mijn kind niet op onbekende aanrakingen (gnagna nu al goed getraint he) en ten tweede: waarom willen ze hem voelen bewegen? Zodat ze kunnen zeggen: wooaaah dat voelt raar! Ja, dat voelt ook raar ja, er zit een mens in mijn buik te bewegen... Je kunt ook heel subtiel je hand op hun buik leggen en zeggen: goh hoelang moet jij nog? Of; vindt jij het net zo lekker als ik?

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Een goede vriend van mij deed het, als we hem tegenkwamen en mn schoonvader, maar dat vond ik niet erg.

Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat vreemde het wilde doen (en had toch al vanaf week 12 een zwangere buik) Denk dat ik zoiets uitstraal, don't touch me, of ik sla hihi

Deel Deze Pagina