Hallo ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft. Ik heb een tp van een cryo en zit nu op wd 8. heb alleen pregnyl gespoten voor de tp en verder niets. Zou ik nu al kunnen testen of word de test nog steeds beinvloed door de pregnyl? bedankt alvast
Pregnyl is na 10 tot 12 dagen uit je lichaam, dus als ik jou was zou ik nog een paar dagen wachten met testen. Wanneer mag je testen van het ZH?
ik mag officieel a.s. maandag pas testen. maar ik voel zoveel dingen grrrrr. aan de ene kant stinkt mijn urine en dat had ik bij mijn zoon ook steken links en rechts onderin me buik. maar vandaag had ik weer van die ongy steken over me hele buik zeg maar. bij me zoon heb ik ook eerder getest dat was dacht ik bij 11 dagen.
ik zou ook even een paar dagen wachten meid anders ben je dadelijk blij met een positieve test en komt het door de pregnyl. heel veel succes!
was even vergeten hoe onzeker je hiervan word. heb voor me zoon ook een miskraam gehad dus dat zet je dan ook wel weer aan het denken. en zou ook te mooi zijn om waar te zijn meteen 1ste cryo poging meteen zwanger. grrrrrrrrrrrrrrrrrr wou dat ik nu naar bed kon gaan en ergens vrijdaG of zaterdag wakker worden hihihi. thxxx in elk geval
Heb je 1500 gespoten of 5000. 1500 is al na een paar dagen uit je lichaam. 5000 is pas na een dag of 10 uit je lichaam. Ik zou nog even wachten. Ik hoop op goed nieuws.
volgens mij 5000 maar weet het niet zeker meer. heb er niet op gelet was 1 ampul en nu ik jullie over 1500 en 5000 hoor begin ik te twijfelen. wanneer geven ze 1500 en wanneer 5000?
Het is verschillend. Heb je 1 ampul gehad of moest je meerdere spuiten. Ik denk dat het voor de bevordering van de innesteling is geweest, kan dat kloppen. Misschien 1500, maar kan ook 5000 zijn. Kun je hem nog uit de prullenbak vissen of niet?
sista: ja spannend is dat he maar het kan zo zijn hoor dat de 1e cryo raak is wij hadden het ook nooit gedacht maar was ook echt zo en zo zijn er nog meer meiden die hier zwanger geraakt zijn ervan dus je weet het maar nooit
nee baby kan hem niet meer uit de prullebak vissen. heb 11 maart de pregnyl gespoten en dat was om de eisprong te vervroegen?
ja zeker spannend ik heb ook helemaal geen vergelijkings middel met een cryo. zoveel tekens die wijzen op wat ik bij de zwangerschap van me zoon had en aan de andere kant echt van die vieze ongy steken dat je denkt als het dan mis moet gaan laat de ongy dan maar meteen vandaag komen.