Hoi dames Ik wil graag een leuk cadeautje geven aan m'n vriend omdat we binnenkort 1 jaar samen zijn Maar ik heb geen idee, t liefst zou ik een mooi horloge geven (weet dat hij die graag wilt) maar hier heb ik helaas geen budget voor, dus liefst ook niet te duur Of een mooie armband ofzo maar deze heeft hij al Iemand nog een leuke tip of idee? Liefst geen geurtje want dat heb ik m gegeven en eigenlijk dus liefst iets bljivends als t budget t toe laat ( liefst niet boven de 70,- ongeveer) Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Heeft hij een hobby, sport, houdt hij ervan om bijv eens samen naar een sauna te gaan? Of houd hij van lekker eten?? Dan is het wat makkelijker iets te bedenken.
Ja denk wel dat hij een sauna dagje ofzo leuk zou vinden, dat is misschien wel wat ja Verder heeft hij niet echt een hobby en deed hij altijd aan een vechtsport maar nu al lang niet meer, wat hij wel weer wou gaan doen maar lukt qua tijd op t moment ff niet
Van lekker eten houd hij trouwens sowieso, alleen we gaan dan ook uit eten, dus om hem een etentje cadeau te doen is dan niet zo leuk haha Ohja wat ik me nog bedenk, sauna iets dergelijks is wel leuk, maar okk weer niet echt iets blijvends..... Moeilijk!
@mammievan2 Ow gaaf goede site ga zeker even kijken Liedx ja zoiets kan ook maar vind ik niet zo heel erg leuk om te geven, sorry