anderen in je auto rijden

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wij hebben sinds januari ook een 'vrij nieuwe' auto gekocht, enige die er 1 keer in gereden heeft is mijn broer toen we naar schiphol gingen. Maar mijn broer heeft precies dezelfde auto dus die vertrouwde ik het wel toe! Hij heeft hem wel onze vakantie netjes bij zijn schoonouders op het terrein geparkeerd en niemand kon eraan zitten, verder mag echt niemand aan onze auto komen! Hoe graag ze ook willen😑

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Tis misschien overdreven dat ze allemaal een testrit willen maken maar heb er op zich geen moeite mee iemand anders in m'n auto te laten rijden. Toen mijn auto het niet deed was ik erg blij dat m'n buurvrouwvriendin daar ook niet moeilijk in is....

3. Logan

Logan Niet meer actief

Dit.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.740
    7.507
    113
    Vrouw
    bij ons in de familie is het normaal dat dit gebeurd bij een nieuwe auto. dan komt bijvoorbeeld oom met zn nieuwe auto op een verjaardag en dan gaan de mannen hem gezamelijk even bewonderen en sommigen een stukje rijden. mijn vader heeft maar een oud bakkie en die vind het machtig mooi als hij even een rondje in de dure bolide van zn zwager of broer mag rondrijden ;)
    maar goed, als jij het niet wilt dan had ik het niet toe gestaan. toen ik een nieuwe auto kreeg heeft alleen mijn vader er een rondje in gereden omdat hij eens wilde voelen hoe zoiets reed. maar hij heeft dan ook al 40 jaar zn rijbewijs en nooit ongelukken gehad. kan alsnog gebeuren maar op 1 of andere manier vertrouw ik dat dan wel.

Deel Deze Pagina