Anderhalf en plotseling vroeg wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nala, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Hoi!

Hugo is 2 weken geleden ziek geweest. Hij heeft toen om 22:30 overgegeven. De dagen daarna was hij steeds heel onrustig rond 22.30, maar hij sliep wel weer verder.

Toen dat over was, werd hij opeens heel vroeg wakker. Door de week staan wij om 6.30 en 7.00 op. Hugo werd dan uit zichzelf meestal ook rond 7.00 wakker omdat hij ons dan hoort in de badkamer en op de gang. In het weekend sliep hij uit. De ene keer tot 8.00, maar soms ook wel tot 9.00. Heeeeeerlijk :D . Nu wordt hij dus sinds een paar dagen al om 6.00/6.30 wakker en dan is het ook meteen paniek ipv eerst rustig kletsen en spelen in bed.

Ik weet dat we ontzettend verwend waren met een kind dat tot 9.00 uitslaapt, maar ik zou het graag weer terug willen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Nala

2. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou dan waren wij helemaal verwent :confused:

Kaye sliept tot 2 weken geleden altijd in het weekend rond 12:00 uit.
    En ging gewoon in de avond om 20:00 naar bed toe.
    En nu wordt hij ook ineens voor zijn doen vroeg wakker om 09:30.

Zelf snap ik er helemaal niks van want hij heeft het wel nodig want na een uurtje gaat die gelijk gapen enzo.
    Ik hoop eigelijk dat dit een klein sprongetje is en dat het snel gewoon normaal wordt.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zijn periodes die als het goed is weer over gaan..

Alyssa is af en toe ook een uitslaper en dan ineens is ze weer dagen half 7 wakker!

4. minke

minke Actief lid

Hallo,

ons zoontje is ook een uitslaper. Meestal maak ik hem om 9.00 uur wakker, dan vind ik het wel mooi geweest. Een paar weken terug was ons mannetje twee weken snachts wakker. Toen dit weer over was, was het in eens gedaan met het uitslapen. Als hij het redde tot 6.30 dan was dat lang! Ook dit heeft een paar weken geduurd en nu slaapt hij weer heerlijk van 20.00 tot 9.00 uur! In die paar weken van slecht slapen heeft hij 4 kiezen tegelijk gekregen... Dus ik denk dat dat de boosdoener was!

Succes! Minke

5. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Bedankt voor jullie antwoorden. Hopelijk is het inderdaad een periode. Bij Hugo ontbreken alleen zijn 4 achterste kiezen nog, dus misschien heeft hij daar last van.

Deel Deze Pagina