Hoe doen jullie dat met oud en nieuw?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Roze78, Dec 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roze78

Roze78 Actief lid

Jul 5, 2006
    352
    0
    0
    Wij zijn door vrienden uitgenodigd om daar oud en nieuw te komen vieren. Ik weet alleen niet zo goed wat ik moet. Maken jullie je kleintjes wakker om 12 uur? Ons meisje is dan 10 maanden. Ze slaapt altijd om 19.00 uur. Ik wil haar wel wakker maken om 12 uur, maar zou ze het doorhebben? Zou ze er echt blij van worden om voor die knallen wakker gemaakt te worden? Ik vraag het me af...
    Hoe doen jullie dat? En blijven jullie thuis of gaan jullie ergens heen?

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae is nu nog erg klein, maar ook volgend jaar zal ik haar niet wakker maken als ze lekker ligt te slapen. Wel zal ik haar extra in de gaten houden, voor als ze wakker schrikt. Als dat gebeurd komt ze er wel alsnog uit.

Dit jaar gaan wij waarschijnlijk weg en volgend jaar.. geen idee... Maar in principe blijven we voor Fae niet thuis. Tenzij op dat moment blijkt dat ze echt heel erg beroerd slaapt ofzo bij anderen, dus in een uitzonderlijke situatie, maar anders niet.

3. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou je kindje zeker niet wakker maken (ik denk dat ze er echt helemaal niets aan heeft). Misschien wordt ze wel wakker van de herrie ;) (Mirre in ieder geval wel :rolleyes:)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wij blijven lekker thuis, vorig jaar oud en nieuw was zo bijzonder, daar wil ik thuis nog even bij stilstaan ;). En we gaan Eva echt niet wakker maken, wat heeft ze eraan? Ik hoop dat ze lekker blijft slapen, de rolluiken en ramen gaan dicht en hopelijk wordt ze dan niet wakker van de knallen.

5. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nee joh wat een onzin om een klein kindje wakker te maken.
    voor wie zou je dat doen?
    niet voor jezelf of je man en zeker niet voor je kleintje.
    lekker laten slapen en af en toe ff kijken of alles goed gaat.

6. Irma1968

Irma1968 Actief lid

Sep 12, 2008
    145
    0
    0
    wij zitten dit jaar in oostenrijk, vorig jaar was ons meisje iets meer dan 3 maanden en we hebben gewoon haar ritme aangehouden met oud en nieuw, lekker thuis in haar eigen bed en ze heeft overal doorheen geslapen

7. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    de oudste 2 maak ik wel ff wakker maar keano laat ik gewoon slapen.
    hier wordt zeer weinig afgestoken dus hij zal er wel lekker doorheen slapen.
    wij blijven overigens ook lekker thuis

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Gewoon laten slapen.. ik geef hem wel een kusje de volgende morgen. Mocht ie wakker worden van de herrie (onwaarschijnlijk) dan haal ik hem er wel even uit

9. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    wij laten hem ook slapen, mits hij zelf wakker word van de herrie..vind het ook onzin een kindje wakker te maken en zijn ritme daarmee te verstoren.

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wij hebben Jelle vorig jaar ook gewoon laten slapen... We zijn toen wel thuis gebleven en onze vrienden zijn toen bij ons geweest met hun 2 kinderen. De oudste van 5 in ons bed, campingbed ernaast voor hun jongste (toen 15 mnd) en slapen maar! Alleen de oudste is wakker geworden, de andere 2 hebben heerlijk geslapen...

Dit jaar gaan we naar die vrienden toe, volgend jaar is het weer bij ons (ivm met de komende baby) JElle slaapt altijd in zo'n Deryan tentje als hij ergens anders slaapt en dat geeft hem zo'n veilig gevoel dat hij (bijna) overal doorheen slaapt. We laten hem wel aan de achterkant slapen, om hem aan de straatkant te leggen is de goden verzoeken denk ik.. :)

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ana-Lucia gaat gewoon op haar normale uur slapen en we maken haar echt niet wakker, ze beseft toch nog niet wat het is... als ze natuurlijk wakker wordt van de herrie dan gaan we wel ff vuurwerk kijken door het raam :)

12. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    Die van ons gaat altijd pas ron elven slapen. Dus denk dat ik hem iets eerder een klein dutje laat doen en dan wakker hou. Ligt nog aan de situatie. Wij gaan naar vrienden neem gewoon bedje mee.

13. ik laat Daan ook gewoon slapen als zn ritme toevallig zo uitkomt...hij heeft de laatste tijd een ritme van om 23u laatste voeding dus ik denk dat ik m dan gewoon op bed leg en hoop dat ie er doorheen slaapt :)

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ik ben er eigenlijk nog niet uit wat we doen.
    Begrijpen zal ze het in ieder geval niet dat lijkt me duidelijk. Maar voor onszelf om te vieren dat we nu met zn 3tjes zijn....kweetniet, misschien wordt ze zelf ook wel wakker van de knallen

15. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    youame was 3 maand toen ze voor het eerst vuurwerk zag savonds ging ze iets later naar bed zodat ze nog een beetje mee kreeg van het siervuurwerk van de buurman heb ze vondt het prachtig
    heb der toen om 21.00 in bed gelegt en ze heeft gewoon doorgeslapen

vorig jaar was ze een jaar en 3 maand toen zijn we naar vrienden gegaan helaas was het toen erg mistig en onderweg naar huis heeft ze geslapen op de fiets voorop we liepen natuurlijk naar huis omdat we niks zagen
    maar ze sliep er gewoon doorheen

dit jaar maak ik haar wel wakker denk ik
    maar dice gaat gewoon net als de 1e keer om 21.00 naar bed net als youame toen

16. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Ons zoontje gaat bij opa en oma logeren. Die blijven toch thuis en dan kunnen wij echt weg. Ga er vanuit dat ze hem niet wakker maken. Lijkt me eigenlijk ook heel zielig. Ligt hij net lekker te slapen en dan wordt hij wakker gemaakt om naar allerlei geknal wat hij waarschijnlijk alleen maar eng vindt te luisteren...
    Hij heeft toch nog geen weet van het feit dat het een speciale nacht is dus vind het wel lekker om nu nog even echt ouderwets oud op nieuw te vieren.

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij blijven thuis, nodigen vrienden/familie hier uit om een borreltje te drinken en een hapje te eten..Ik ga niet met Esmee slepen s'avonds. Is vorige week niet goed bevallen.
    En Esmee krijgt er toch niets van mee..

Vorig jaar was ze een paar weken oud en kwam ze om 00.00 voor een voeding.. Ik heb haar toen met de gordijnen open de borst gegeven.. was wel speciaal.. kijkend naar het vuurwerk.

18. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Wij vieren het bij mn zwager en schoonzus, met familie en vrienden. Ze wonen in dezelfde straat 6 huizen verderop dus nemen we het campingbedje mee en s avonds rijden we hem zo naar huis.

19. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    Als Sofie weer blijft doorslapen (net als vorig jaar) ga ik haar niet wekken. Nina krijgt dan denk ik nog wel een voeding. Wij vieren het ook bij vrienden en nemen campingbedjes mee.

20. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Wij gaan het ook bij vrienden vieren. Mijn kleine gaat rond 20:00 uur naar bed en ik ga hem echt niet wakker maken om 00:00 uur. Zie er de nut niet van in. Lekker laten slapen.

Share This Page