Anderhalf jaar bezig en binnekort naar de Gyn... Misschien kunnen jullie het zeggen??

Discussion in 'Pendelen' started by Carlien, Dec 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Hallo lezer,

Inmiddels zijn mijn man en ik anderhalf jaar bezig met zwanger worden, maar tot nu toe zonder resultaat:(.

In juni 2010 ben ik dwars door de pil heen zwanger geworden, wat resulteerde in een mk die een baarmoederontsteking veroorzaakte.

12 januari hebben we een afspraak bij de gyn. om toch maar eens te kijken of er niet wat aan de hand is. Ik bedoel ik kan wel dwars door de pil heen zwanger worden, maar zonder lukt tot nu toe niet echt;).

Misschien dat iemand van jullie het kan pendelen??:(

Als ik iets niet goed doe dan moet iemand het maar zeggen, ik weet namelijk niet precies hoe dit gaat. Voor de meer persoonlijke informatie even een pb, dat hoeft namelijk van mij niet voor iedereen leesbaar te zijn.

Alvast bedankt!!;)

Groetjes,
    Carlien:)

2. gimena

gimena Niet meer actief

je moet boven aan pendel form drukken daar staan er in wie er pendelen!!
    succes

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Oeps:)!! Normaal lees ik ook eerst even het bovenste topic, voel me een beetje dom.. Maar ik zag dat meer het zo deden dus ik denk zal wel goed zijn...

En ik zag ook dat jij ook aan pendelen doet, dus ik zal wel even pb sturen en dan komt het goed denk ik:(:)

Bedankt dat je me even helpt in ieder geval, want anders was ik nog niet gependeld;)

Groetjes,
    Carlien:)

Share This Page