Ik heb een zoontje van 13 maanden die vanaf 3 maanden eigenlijk altijd heeft doorgeslapen. Nu, sinds een dag of 3, wordt hij een paar keer per nacht wakker. Soms slaapt hij zelf weer in, maar soms moet ik er ook even naar toe omdat hij begint te huilen. Vaak heeft hij zich dan op zijn buik gedraaid, en als ik hem dan weer goed leg is het weer in orde. Nu vraag ik me af wat daarvan de reden kan zijn? Wil hij misschien gewoon op zijn buik slapen, of wordt hij wakker en gaat dan zich rollen? Of moet ik hem misschien maar niet terugleggen en eens kijken wat er gebeurt? Ik merk ook aan hem overdag dat hij prikkelbaar als hij zijn zinnetje niet krijgt, en hij eet ook niet altijd even goed. Sinds een dag of drie lijkt ook zijn neusje wat dicht te zitten. Ik zie echter geen sporen van verkoudheid! Af en toe hoest ie een keer. Overdag slaapt ie als normaal eigenlijk en hij is verder eigenlijk heel lief en vrolijk, wel erg aanhankelijk. Wie weet wat het zou kunnen zijn?
Hier ook. Op het moment komen de laatste kiezen door bij zoonlief, en dat zullen we weten ook . Het schijnt dat het krijgen van kiezen meer pijn doet in de nacht, als het kindje ligt. Dat zegt het CB hier althans, en bij ons kan dat wel kloppen.
kan idd van kiezen zijn, verkoudheid, slecht eten, humeurig kan er allemaal bijhoren. Ik zette het bed altijd wat schuiner met boeken onder de voorste poten, dat verminderd de druk op de oortjes en een paracetamolletje voor het slapengaan.
Die van mij heeft het ook. En nog geen teken van kiezen. Ik denk dat het nachtmerries/dromen zijn. Daar beginnen ze nu echt mee. Ook overdag is ze soms niet te genieten. Vooral als het niet gaat hoe zij het wil. Meestal negeer ik het en is het na 5 min. wel weer over. Maar gek wordt ik er wel een beetje van. Soms is het echt een kleine She-Devil..... ha ha ha!