Hallo, we zijn nu anderhalf jaar al bezig met bewust vrijen. Al 2 jaar ben ik gestopt met de pil. Maar nu nog komt er niets van. Ik ben nu dan 2 dagen overtijd, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets. Zijn er meer vrouwen hier die dit hebben, dat ze al lang bezig zijn en er een beetje moedeloos van worden? X
nou ik heb 3 jaar geleden een miskraam gehad, en ben toen wel al bij de arts geweest, echo's gehad, onderzoeken, maar alles was ok. Ik zag er goed uit van binnen Nu zijn we dan bewust bezig en ik wacht het nog even af. Als het nog lang duurt dan ga ik zeker opnieuw naar de arts. Ik hoop dat het een beetje op zal schieten voor ons allen
idd wie weet wat er nu is wij dachten ook kids te kunnen krijgen omdat we er een hebben maar ondertussen is er heel wat gebeurd waardoor we nu dus spontaan geen kids meer kunnen krijgen maar meiss kijk nog even aan en anders nog eens een afspraak maken met de ha miss dat ze nog wat onderzoeken kunnen doen succes en hopelijk is het snel raak
jullie hebben gelijk! Ik zal maandag gelijk de huisarts bellen. Ik denk dat ik inderdaad bang ben voor kl*te nieuws. Terwijl we het er zo over hebben gehad. En ik ben heel nuchter van mezelf (dacht ik) Ik zal wachten tot morgen en dan even testen en maandag de HA bellen. X
Hoi hoi, Succes met testen, hopelijk toch goed nieuws en anders heel veel succes met dat telefoontje. Liefs, Bibu !
ik heb net mijn vriend gebeld, en we gaan zondag ochtend samen een test doen. Ik heb een klein beetje last van buikpijn maar niet zoals normaal. Ik probeer zo nuchter mogelijk te doen, en me nergens op te verheugen, maar das moeilijk joh! Ik weet dat als je er te veel mee bezig bent dat je de menstruatie ook kunt uitstellen, dus doe ik dat niet te veel. Ik heb een hele lieve man die mijn voetjes masseert als ik naar bed ga, zodat ik rustig in slaap val. Wauw, ik heb echt een toffe vent Zondag dus testen en maandag de arts bellen. Komt allemaal goed.