Hey meiden, Heb hier een test van een vriendin van me. Nog een week tot nod.. Nou denken wij toch echt wat te zien. Graag zou ik jullie willen vragen om te kijken. Alvast bedankt!! Liefs Hilse
ik denk op de laaste foto wat te zien maar hij is niet echt heel duidelijk ik denk over 2 dagen even nieuwe test doen
ik zie hem ook hoor, licht maar hij staat er naar mijn mening echt wel....succes hopelijk is hij over 2 dagen nog duidelijker!
Ik snap nooit hoe jullie strepen zien. Volgens mij zijn mijn ogen echt niet optimaal hahaha.. Ik ben dus ook geen tuurder, en hier zie ik ook niets.. Zei het al vaker, ik zie altijd pas wat als de dames allang en breed zekerheid hebben haha..
Oh, op de eerste heb ik mijn laptop alle kanten opgewiebeld nee zag niets, maaaaaaaaaaaar toen op die negatief, echt wel gelijk zag ik hem! Misschien omdat het hcg hormoon met 48 uur verdubbeld is kun je overmorgen nog een doen? Spannend zeg!
Haha ik zie dus ook echt niks en snap met de beste wil van de wereld niet hoe mensen hier wel iets op kunnen zien... ben blijkbaar ook geen echte tuurder dus.