Heey meiden Ik heb een ovulatietest gedaan terwijl morgen mijn nod is omdat ik op Internet gelezen heb dat een ovulatietest ook zwangerschap kan signaleren voor de grap uitgeprobeerd en meteen duidelijk positief wat denken jullie iemand hier ervaring mee ???
heb je foto van de test? ovutest moet echt knallen wilt hij reageren op zw schap (eventueel) Maar waarom een ovutest zou gewoon een zw schap test doen dat is meest betrouwbaarder!!!
Heb een digitale dus kan niet onduidelijk zijn er komt een smiley gezichtje of een leeg rondje maar ga zo idd maat eens een test halen
Hier was mijn ovu test smiley negatief en was zwanger dus zegt helemaal niks.. een test kan alleen duidelijkheid geven
ik dacht ik ga het even testen ben 6 weken zwanger net ook digitale ovu test gedaan van clearblue en ja hoor een smiley ! dus het kan wel.. maar ik zou toch ook even voor de zekerheid een zwangerschapstest doen.
Mijn testen waren 3 dagen voor NOD al positief! dus het kan wel Ik zal je adviseren na je NOD nog even de ClearBlue digitale met weekaanduiding te doen, die geeft meteen uitsluiting! succes en geniet ervan!
super ! van harte gefeliciteerd ! dit is dus wel bewijs dat een ovulatie test daadwerkelijk op een zwangerschap reageert ! ik dacht in begin dat het maar ik enkele gevallen voorviel maar blijkbaar toch vaker dan gedacht.