Tsja het is maar waar je je druk om kan maken, aangezien het een parkeerplaats is zal er dan wel een andere auto staan als het die van de overburen niet is... Dan had je geen huis moeten nemen met een parkeerplek voor de deur sorry.
Ik snap het probleem niet zo.. wanneer je er last van hebt, leg er ff een deken overheen, het zijn je buren en zullen het vast niet erg vinden zolang je die auto niet beschadigd.
zooo herkenbaar ik snap wel waar je je druk om maakt! hier precies hetzelfde wordt er gek van hier ook openbare pakeerplekken en iedereen heeft hier 2 autos en er is maar plek voor 1tje dus dan snap je het wel! nu is dat dan nog te overzien want iedereen houd rekening met elkaar maar er is 1 gezin met 4autos en ze zetten die auto altijd bij ons voor de deur terwijl er plek genoeg is bij hun voor de deur! hoe irritant als je met je zware boodschappenkrat de halve straat door moet tillen grrrrr. maar ja hier al vaak genoeg iets van gezegd maar ze hebben schijt aan iedereen! en dan woon ik nog in een klein dorpje! ik zou zeggen gewoon vragen of ze rekening de volg keer met jullie willen houden.
Hmm mijn weersvoorspelling app zegt dat het volgende week nog 20 graden wordt? Staat zelfs een heel mooi zonnetje bij!
Mijn buurvrouw maakt er ook een groot probleem van.. Er komt visite van de buren en die gaan op " mijn " plekje staan , als er dan nergens plek is zet ik hem eentje naar voren , op " haar " plek dus. Nu had ze hem dus een stukje naar achter moeten zetten (nadat de andere auto weg was) en kwam ze boos naar me toe dat ze op haar eigen plek wilde staan. Tja ik ook wel graag maar vol is vol Die 2 meter hé. Snap wel dat het irri is als er constant zon in je kamer schijnt maar goed , een parkeerplek is en blijft om autos op te parkeren
dan plak je wat op de ramen van de auto zodat de zon niet weerkaatst? verder niet te druk maken om niks, tis maar een auto hoor, je zit toch niet de hele dag naar buiten te kijken?
ja hier word ik er ook gek van om om 8.15 , 11.45, 12,45 en om 14.45 staan er de hele tijd auto's voor de deur en als ik zelf de plek nodig ben krijg je een grote ......... en dan nog onze buurvrouw hun dochter van 45 jaar die minimaal 6 keer per dag komt en soms wel 15 keer ik heb er uitkijk op als ik aan het werk ben en zo nu en dan ga ik weer eens turfen
ja het is een openbare pakeer plek maar mijn hond is nogal waaks en denkt geloof ik dat het een inbrekkers is ofzo en gaat gigantisch tekeer en als je dat dan gemiddeld 50 keer moet aanhoren is het geen pretje
Noukie, lekker verhuizen dan.. die mensen gebruiken die plek waar het voor bedoelt is, of dat nou 1 keer of 50 keer per dag is. Sorry maar mensen maken zich hier echt druk om rare dingen.
Ik vind vooral erg grappig dat mensen bij een openbare parkeerplek die toevallig bij hun voor de deur is, in de veronderstelling zijn dat het hun bezit is. Heb je last van de zon, neem een zonwering. Probleem opgelost.
Nou sorry ik vind het ook onfatsoenlijk! Ik erger me ook groen en geel aan onze buren die hun auto voor onze deur zetten en dan ook nog een bedrijfsbus en caravan in de straat hebben staan. Mijn man is slecht ter been en kan niet zo ver lopen met mn zoontje of boodschappen ofzo en ook al hebben we gevraagd er rekening mee te houden, ook al is er ergens anders plek toch voor onze deur zetten. Maar bij ons komt er binnekort een invalide plaats dus probleem opgelost hoop ik
Wat is er in godsnaam onfatsoenlijk aan om op een openbare parkeerplaats te staan???? Die logica ontgaat mij
Last van de zon? Is dat echt waar je je aan stoort? De zon draait continu, die is op gegeven moment ook weg, niet? Ga lekker in je tuin zitten of doe je raambekleding dicht, weet ik veel, maar zo lijkt het net alsof je 12 uur lang naar die auto zit te koekeloeren. Dan duren 3 weken lang hoor! Waarom mensen hun auto niet 3 weken op de oprit hebben staan, is om inbrekers buiten de deur te houden. Mijn ouders spreken met hun buren af dat als de buren op vakantie zijn zij van hun oprit gebruik maken en vice versa. Weet je wat erg is? Als mensen hier gaan wandelen en hun auto achter de jouwe op jouw oprit zetten en je er niet uit kan, DAT is irritant! Maar toen ik in de stad woonde had ik ondanks mijn dure parkeervergunning nooit plek voor m'n deur en kon tot wel 15 minuten lopen verderop staan. Tsja; openbaar is openbaar he?
Ik vind eerder onfatsoenlijk dat mensen er van uitgaan dat de openbare parkeerplek niet door andere auto's dan hun eigen bezet mag worden.